Cassandra80 Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Finner ikke noe i butikkene jeg har travet på, så nå prøver jeg nettet. Noen som kan anbefale en god bh? Gjerne en som ikke koster en formue da...
shari_z Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Jeg er ganske stor og finner ingenting i min størrelse, så har handlet på internett fra USA på www.motherwear.com og www.motherhood.com. På Motherwear.com fant jeg faktisk tilbud på ammebh til $10 (58 kroner), noe som er ganske billig. De andre ligger rundt 250 kroner pr stykk (fordi jeg må ha så store bh'er med veldig god støtte; er man normalvektig eller ikke har svære pupper, så finner man dem mye billigere på de to websidene).
Ludviginne - mamma!! Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg bestilte et par herifra : http://www.undercoverexperience.co.uk/index.php?manufacturers_id=31&osCsid=o1u1unag1ncls16p39hr7q8pm5 Så veldig bra ut.
Cassandra80 Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2008 De sidene så fine ut. Men nå er jeg helt grønn på bestilling fra utlandet. Og hva med bh størrelsene? Hvordan sammenligne disse størrelsene med norske str?
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Lurer på det jeg også
Hibbedi Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Jeg fant en på www.sportsmann.no som så veldig bra ut, fin og støttende. Jeg tenkte å bestille der, har bestilt en på sparkjøp og, men den ser litt simplere ut, men dog mye billigere. Den på sportsmann koster nærmere 400 kr,så den er jo ganske dyr.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Etter mange dårlige erfaringer med amme-bh'er, sverger jeg til Abecita sine. Synes det er viktig med en god bh og er villig til å betale litt for den. Jeg har en veldig atypisk størrelse (brukte 70 F sist jeg ammet) og da er det greit med nettet! Denne siden har jeg god erfaring med: http://www.underverker.no/amme-bh.E2ld7jIpwZV24-SwdbG7j.ips Jeg fikk bh'en i posten dagen etter jeg bestilte den! Dersom den ikke passer, er det gratis retur.
Miamimom Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 De fra underverker så jo veldig fine ut, men alle er med spiler..jeg har fått innprentet at det ikke skal være spiler i amme-bh pga at det kan tette melkegangene? Noen som har erfaringer på dette området?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Jeg kjøpte noen på Cubus som var uten spiler. De er gode å bruke om natten, men etter hvert MÅTTE jeg ha med spiler så de skulle sitte ordentlig pent. Det tetter jo ikke melkekanalene så lenge den er i riktig størrelse og spilen sitter på siden av brystet. Men man kan sikkert greie seg uten spiler også, det kommer jo an på hva man er vant til og hvordan bryster man har! Men a) Ikke kjøp masse bh'er før ammingen er i gang og Husk at man antagelig skal amme et helt år, så da er det greit å ha noe som sitter skikkelig!
Ludviginne - mamma!! Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 http://www.undercoverexperience.co.uk/brasize.php Hër kan du lese litt om størrelser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå