Gå til innhold

noen som har erfart at mens ikke kom, men litt brun utflod?


Gjest

Anbefalte innlegg

skulle komt på torsdag, men den kom ikke.... litt av og til brun utflod og en prikk med ferskt blod av og til.... veldig mensfølelse.... trøytt! men ingen ømme puppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette lurer jeg også på

 

.... fikk "mensen" i går kveld... var ferskt blod i går, men brunt idag.. og veldig lite.... hmmmm har hatt flere graviditets tegn, men kan være psyken som spiller meg et puss...

 

har tatt mange tester.. senest igår som alle har vært negative og ingen antydning

 

har aldri hatt slik mens før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM i morgen el torsdag og hadde i formiddag litt lys brun utflod, tenker da at det er TR som kommer, men drømmer om at det er ifm en graviditet:-)) Får bare vente og se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde "brun mensen" nå sist. Har spurt litt rundt, men det er ingen som kan gi noe fornuftig svar.

Er nettopp ferdig med eggløsning (I think), men hadde det ikke vært for det, så hadde jeg søren meg trodd jeg var gravid, og at det brune fenomenet var en slags rest fra en eller annen mens for en eller annen gang siden, om du skjønner hva jeg mener;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn denne gang. Startet forrige torsdag med brun utflod. Så ble det mer og mer rødt. Blødde litt i helga. ingenting mandag, bortsett fra en liten brun flekk på kvelden og litt (veldig lite) brun utflod i dag. Da er det bare så vidt det vises på truseinnlegget.

 

Jeg har hatt veldig ømme og ikke minst mye større pupper de siste ukene. Har også hatt murringer bådei rygg og mage.

Har ikke tort å ta en test enda. Tenkte jeg skulle se det an noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg fikk litt brun utflod, og slik jeg husker det, ørlitegrann blod, da jeg skulle hatt mensen ved sist graviditet. Var altså gravid, selv om det virket som om mensen kom!

 

Nå mistenker jeg graviditet (har fått svak strek på billigtest), og hadde brunlig utflod 5-7 dager etter EL, tror da det var en festeblødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde slik brun utflod sist jeg var gravid. Trodde mensen var på vei, hadde veldig ømme pupper, og hadde litt dårlig matlyst. Etter en liten uke med slik utflod, tok jeg testen og 9 måneder senere kom verdens herligste gutt :)

Så lykke til!!

Jeg mistet i uke 6 nå på lørdag, så jeg blir nok å se på disse sidene en stund fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde noe lignende for en uke siden. Kom både litt brun utflod og litt friskt blod. Så jeg trodde mensen hadde kommet. Men det kom så lite, og dagen etter var det helt borte. Tok en grav.test, og den var positiv:o) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk brunt utflod med rosa-aktig slim innimellom, 2 uker etter mensen.. I el tider..? Skjønner ingen ting.. Skal ha ikm i helga.. Blir spennende å se resultatet. ;D Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...