Gå til innhold

Noen som jobber med barn - og har småbarn selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne å jobbe i barnehage.

Selv har jeg to barn i barnehagealder, og får av venner hele tiden høre at jeg er gal som velger å jobbe med småbarn. De sier at det vil bli så stress, og at jeg ikke vil ha overskudd til mine egne barn.

Noen med erfaring? Er det virkelig så ille?

Jeg skal jobbe 100%.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil det si at jobber man med ungdom og har tennåring selv så hadde man sprengt seg selv?

Eller om man jobber på gamlehjem og har en mor så kunne man begynt å grave sin egen grav?

Skrevet

Jeg jobber 100% på småbarnsavdeling, og har to små hjemme. Tror ikke jeg har så mye mer overskudd enn normale folk, og likevel greier jeg dette fint. Alt går vel så fint som man er innstilt på. Jeg skjønner iallefall ikke problemet.

Og barna mine har det fint av at jeg jobber med barn, for når jeg er med andre barn, savner jeg mine egne ekstra mye, så da blir det masse oppmerksomhet på dem etterpå.

Skrevet

Jeg jobber på småbarnsavdeling og har to små hjemme. Må si jeg blir mer sliten av å sitte en dag på kontoret enn å være på avdelingen.

Koser meg på jobb jeg. Masse liv, humor, kjekke barn og kolegaer. Det blir hva du gjør det til selv .

Skrevet

Jeg har en liten jente og jobber med barn med spesielle behov

( deltid ). Er slitsomt, men spennende. Ville ikke jobbet 100 % med barn når jeg har barn hjemme. Noen som har begynt med noe helt nytt etter de fikk barn? I tilfelle hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...