Gå til innhold

Jeg har født :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig!

Var på legekontroll 11 sept kl 10.15. Legen min sa at det fantes ingen tegn til fødsel fordi det var kun minimal åpning.

Men det var mykt, så hun tøyde litt forsiktig, ville ikke ta for hardt i da terminen ikke var før om 3 dager.

Jeg kom hjem og la meg litt på sofaen for å hvile litt. Skulle nemlig feire min datters 11 års dag denne dagen.

Men da jeg våknet kjendte jeg at jeg var sliten i ryggen, og tenkte at jeg har vist ligget for lenge.

Etter kort tid økte ryggsmerten på ,og kom hvert 5 min, da skjønte jeg at det var rier :-)

Jeg stod og trippet da min datter kom hjem fra skolen , og ventet tolmodig på at hun åpnet gavene sine,Så måtte mormor overta resten av bursdagen.

Avgårde til fødeloftet bar det.

Riene mine startet med kun 5 min mellomrom kl 13, vi var inne på sykehuset kl 14, og kl 17.10 var lillejenta ute!!!

Helt utrolig og uvirkelig!

jeg har nå 2 jenter som er født samme dagen med 11 års aldersforskjell. :-) :-) :-)

Kjempestollt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååå gratulerer så kjempe masse!!!! :)

Skrevet

Gratulerer såååå mye. Kos dere masse i tiden som kommer :-)

Skrevet

Gratulerer! Det hørtes ut som en super fødsel, og så morsomt at jentene dine er født på samme dag! :-)

Skrevet

Gratulerer med jenta!!

Kos dere masse fremover!!

Skrevet

Gratulerer så masse! Utrolig artig at de ble født på samme dag da!:)

Skrevet

Gratulerer med jenta de og den store jenta de, moro at de fikk samme dato da......hva er oddsene for det???

Skrevet

Gratulerer så mye!! Fin bursdagsgave:-)

Skrevet

Takk alle sammen :-)

og lykke til med fødselen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...