Gå til innhold

noen med erfaring med ödenwalder posene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er forskjellen på nest,mucki og holly?

den ser veeldig verm og god ut...

åsså søt med bamsen inni :)

nettopp kjøpt voksi urban men er ikke helt sikker på om jeg liker den,syns den er så åpen i halsen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på nest,mucki og holly?

Jeg er litt usikker på forskjellen i forhold til de navnene du nevner, men vi har en Odenwälder dunpose med bamse Den er vi veldig fornøyd med.

Tror mucki er den som ikke er med dun.

Jeg er storfornøyd med dunpose. lett å regulere supert med glidelås lett å plassere i vogner mm

Skrevet

Odenwälder dunpose med bamse

er helt genial .. lillegutt sover super godt i den så vi bruker dn tilogmed i senga.. da blir han ikke så kald på hendene :)

Skrevet

hvor kjøpte dere den og hva betalte dere?:)

Skrevet

Er det en pose som heter nest altså? merket heter odenwalder babynest hvertfall.

Mucki har teknisk fyll og er ikke så lang, holly har dunfyll og er en av de lengste posene.

Vi har holly til frøkna vår på to år og skal ha den til jenta i magen også :) er utrolig fornøyd..

Skrevet

hvor kjøpte dere den?:) og pris..

Skrevet

Hei Snups...

Beklager, men jeg vet ingenting om det du faktisk spør om. Men jeg svarer fordi jeg synes navnet ditt virker så kjent... Jeg var gravid høst/vinter 06/07 (fikk en jente i april 07) Og var på barnimagen daglig... Var du også gravid på dette tidspunktet?

Litt rart spørsmål, ja jeg vet,... men.. Sitter på nattevakt å kjeder meg skjønnder du;)

Hilsen Trillet

Skrevet

JEg har den med bamsen inni.Fantastisk pose! Hadde voksi først, men likte den ikke.. men storfornøyd med dunposen. Har 3 andre venninner med samme pose, og alle er storfornøyde. Betalte 1500 kroner for den på Siljes i fr.stad.

Skrevet

ok hva heter den største med bamsen inni?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...