Pærefrø Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Jeg passer en hund, han er spinn vill, eier ikke oppdragelse.... Og nå begynner jeg å bli ganske så lei.... Han kan komme inn, vi har vært ute, så han har fått tissa, så går han rett på rommet til ungene og pisser der(har skjedd noen ganger nå), han henter leker på rommet å tygger det sund.. Og nå, for 2 gang, så har jeg hatt han med meg til mamma, og der graver han opp plenen, og blomsterbedet... Han er vant med å stå i bånd, så det er ikke det. Døra til rommet til ungene kan ikke bestandig være lukket, de går jo inn og ut der hele tiden, jeg prøver å lukke den så ofte jeg kommer over den. Han henter å ting på bordet, og jeg begynner å bli rimelig frustrert.... Han har et bur som han er i på natta, og dagen når jeg ikke er hjemme. Men jeg kan jo ikke ha han løs så lenge han holder på sånn, jeg kan ikke risikere at vi plutselig trør midt i en svær dam(han har pissa på kjøkkenet å en gang) Han hopper på sønnen min, bikkja er 40kg, så det er ingen liten hund... Jeg har en hund fra før, men han merker jeg jo ikke.... Denne hunden jeg passer er kasterert, så han har ikke de markeringsbehovene heller om noen tenker det..... Skal jeg si fra til eierne? eller skal jeg bare la det ligge? og hva mer kan jeg gjøre med denne hunden?
klg,2 boys now:) Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 skal du passe han lenge?i såfall ville jeg sagt i fra,hvis ikke så er det deres problem snart eller?
Eve Dallas Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg ville fortalt eierne hvordan hunden ter seg hos dere. Det er jo mulig hunden er aldeles eksemplarisk hjemme hos seg selv, men at den har ett veldig dominansbehov overfor deg/dere. Eller at stakkaren lider av separasjonsangst. Uansett så er det jo ikke en hund man ønsker å passe igjen. Det finnes mange flotte hundepensjonat rundt om kring.
Pærefrø Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2008 Jeg skal bare ha han til søndag... har da hatt ha i 14 dager.... Holder jo på å bli sprø her... Han er ikke den dominerende typen, som sagt så er han kasterert, og hunden min er eldre enn denne.... Han er kjempesnill ellers da, og veldig kosen, men det er alt det andre f....skapet han driver på med da som gjør at jeg sliter meg helt ut.....
Eve Dallas Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Ugg! Jeg har også en kastrert hund, men dominant er han som bare det. Det er ingen som orker å passe ham lenger. He he. Er han en unghund? Min roet seg ikke før han var nærmere 4 år.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Får han nok tur,mosjon og stimuli?Hva slags hund er det,og er den ung?
Pærefrø Skrevet 16. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2008 Det er bare en unghund..... Ja, han får det, jeg har jo min egen hund å.... Men jeg skjønner ikke helt at han kan komme rett inn fra tur å tisse på ungenes rom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå