Gå til innhold

Hm, litt betatt av en annen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fler som har følt seg litt betatt av andre innimellom? Ja, er gjengjelt men begge er i forhold og ingen har tanken om noe annet, men når han sa det som det var og vi har meldt litt, så er det et sug i magen. Ikke er han spes kjekk eller noe men følelsen av at noen liker meg slik utenom mannen er ganske god... Samtidig fryktelig slem liksom.... Vanskelig å tenke på noe annet akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror mange har det sånn imellom. Er vel mest det forbudte som er spennende. Når man er i et forhold, så blir jo det en vane etter hvert, og det spennende blir borte. Tror det er viktig å date litt mer og gjøre andre ting enn hverdagslige med mannen sin. Da blir ikke alt en vane, og andre ikke fullt så spennende.

Skrevet

Har nok vært der. Spørsmålet er hva man gjør med det. Er gresset grønnere? Vil man risikere så mye for noe nytt?

Ikke meld med denne andre, hold deg tilbake og fokuser på det du har, det er mine tips...

Skrevet

Kos deg med følelsen, men ikke la følelser bli handling. Å flørte på sms er handling i mine øyne. Kan du ikke sms-flørte med mannen din i stedet? Ville det vært ok om mannen din gjorde det samme som du gjør?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...