Gå til innhold

Noen med bekkenløsning her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fort kan man kjenne på bekkenet at man er på veg...

har hørt om folk som har merka det dagen etter sexen...... pga hormonene... men har litt vanskelig for å tro det..

nå har det seg slik at vi prøver, og prøvde veldig i går.. :-)

og litt utpå dagen i dag merka jeg at det kom noen smerter som ver veldig gjenkjennede i bekkenet... dvs har jo ikke hatt det siden sist svangerskap da.... tror jeg har EL nå... dvs i går, i dag eller i morgen.... tok EL-test i går kveld og den slo ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..tror ikke du får bekkenløsning FØR befruktning ihvertfall, er nok heller sengegymnastikken som gjør at du er stiv og støl ;)

Skrevet

mye mulig..

men er ikke stiv og støl.. det er helt andre vondter med bekkenløsning enn å være stiv og støl...

Skrevet

har slitt med bekkenløsning siden uke 12 noe som er veldig tidlig og uvanlig i følge min lege og fysioterapaut og kirpopraktor.de trodde lenge at det ikke var det siden det var så tidlig,men har fått påvisst det etter mye tid.så tror nok ikke hormonene slår så hardt inn dagen etter:)håper for din del at du slipper det.

Skrevet

...er vel opp og ned. Jeg fikk bekkenløsning i uke 22 med førstemann og har slitt med bekkenet hele tiden siden da. Nå, gravid i 5 uke, kjenner jeg bekkenet GODT hele tida. Spesielt vondt morgen og kveld.

Skrevet

jeg fikk bekkenløsninga tilbake i uke 3+, altså før uteblitt mens. mistanken fikk meg til å ta en test, men den streken var så svak at den var nesten ikke mulig å se med litt godvilje engang. tok 1 uke etter bekkenløsninga kom til testen slo ut på legekontoret.

men det var ikke egentlig overraskende at jeg kjente det så tidlig, for jeg har hatt kronisk bekkenleddsyndrom siden forrige fødsel for snart 10 år siden.

Skrevet

ok.

ja jeg var 100% sykemeldt pga bekkenløsning i første svangerskap. han er nå 5 år og 1 mnd.

ble litt seinere sykemeldt, og da kun gradert andre gang, fordi det var sommerferie o.l. i begynnelsen av det svangerskapet... hun er nå 3 år og 7mnd.

vet fortsatt ikke om jeg er gravid enda.. men er noe merkelig med det bekkenet altså.. kan jo rett å slett være at jeg får vondt fordi det er eggløsningsperiode da.. og fordi jeg har slutta på hormon-prev....

jaja... får vente i spenning...

Skrevet

Jeg hadde bekkenløsning fra uke 9 forrige svangeskap.Og gikk sykemeldt fra da.

jeg gikk på hormoner, og legene mente det var derfor jeg fikk det så tidlig.

Men det jeg skulle si her er att jeg merket bekkenet før jeg testet pos denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...