Gå til innhold

Det verste sjekketrikset du har hørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gang jeg var ute på byen som 19-åring, kom det en mann bort til meg og sa: "Jeg er narkoman og du er dama for meg".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er så søt at jeg blir kvalm av å se på deg:p haha..beste jeg har hørt noen gang:p

Skrevet

En fyr kom bort til meg og sa " på onsdag skal jeg operere penis mindre, fordi damene klager at den er for stor"

Blæææææææ!!!

Skrevet

"Jeg kunne sitte hele kvelden og sett inn i de nydelig blå øynene dine..."Visst er jeg blond, visste er jeg skandinavisk, visst var det en spanjol som sa det ,men har muligens de grønneste naturlige øyne som er å oppdrive,.... He-he, det ble ikke noe action mellom oss den kvelden, ikke senere heller for den saks skyld :o) Snakk om "å legge merke" til en...

Skrevet

"Kunne du tenke deg å bli med på en date? Øhh, men du må betale for jeg har ikke jobb".

For en invitasjon! Ble ikke med han nei.

Skrevet

din far er en tyv.. han har stjelt de vakreste stjernene på himmelen og plassert de i øynene dine...

Skrevet

"Skal jeg bli med deg hjem å legge deg?"

djiiiis

Skrevet

"Du er ikke den styggeste jeg har sett, blir du med meg hjem?"

"Hei jeg er fra ***, ska vi pul?"

Skrevet

Når en surre-eks fra ungdomskolen så meg i dritafylla -høygravid- og snudde seg til moren min (?!?) og sa: "Hu der skal jeg sjekke opp når hun har blitt tynn igjen!"

Mamma klappet til han ;-)

BLÆH!

Skrevet

"Jobber du på Rema? Du ser så billig ut"

Skrevet

På en nattklubb; Du lukter som en dyrebutikk. Jeg svarer;Så du mener jeg lukter som hamstertiss og sagspoon???? Han; Nei, jeg mente sånn koslig.

Midt på gata en søndagsformiddag; Unnskyld, men, du kunne ikke tenke deg litt sex vel?

Skrevet

Han- "Fy faen du er deilig. Bli med hjem til meg for å pule litt a."

Jeg- " Kun om jeg slipper det romantiske pisset og du er god i senga."

Han- " Den er grei"

Jeg- tok på meg jakka og ble med han hjem!!

En annen kar:

Han- "Tror du på kjærlighet ved første blikk?"

Jeg- "Nei"

Han- " se på meg en gang til da vel"

Jeg- " den var patetisk!"

Skrevet

En lapp med telefonnummeret hans og :"ring meg om jeg blir for lenge borte"

Da hadde vi prata og danset endel. Og joda, han forsvant... jeg ringte , men ijje svar. Fikk sms "sov hos meg i natt". Funka :-)

En annen jeg hørte var da en jeg kjenner spanderte drink på meg "for å få deg full og med hjem" . Da small det! Ikke uten grunn han aldri har hatt dame!

Skrevet

En jeg hadde vært avstandsforelsket i lenge (studerte sammen), sjekket meg opp på en fest.

Hans sjekkelinje på klingende kristiandsandsk var: "Hvis du e keen på me å e e keen på de, da kan vi vel bare dra hjem te me?".... Urk....

Needless to say, forelskelsen skled ganske fort over etter det....

Skrevet

En fyr på byen kom og sa "Du likner på Julia Roberts i Pretty Woman"

Jeg: "Så jeg ser altså ut som en hore?"

Han: "Å nei, det var ikke sånn, øhhhh, æhh"

Jeg: "Hadet."

Skrevet

Jeg jobbet som feirevikar for et vaskebyrå, og samarbeidet med en mann som var mye eldre enn meg. Av en eller annen grunn la han sin elsk på meg (selv om han visste at jeg var gift). Jeg husker spesielt at da vi skulle vaske et toalett og lyspæren var gåen, sa han: "Men det er ikke noe problem, for vi har jo lyset fra øynene dine". Jada, det er veldig romantisk å bli sjekket opp mens man vasker dass.

Skrevet

"Jeg oppdaget ikke hvor deilig du var før jeg så deg bakfra". Jeg tenkte: "Jeg oppdaget ikke hvor dum du var før du åpnet kjeften".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...