*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Jeg har kjøpt mine første mamma bukser i dag, kjempe fornøyd:) Jeg var på Vera Moda i Stockholm som har en helt egen avd med mamma klær! Supert! Ta dere en tur om dere er i stockholm!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 16. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. september 2008 legger ved linken http://www.mama-licious.com/
Gjest Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Åååå, skulle ønske det var på vero moda-butikken her jeg bor også Tro om det finns noen plasser i Norge?
gutteklubben grei Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Her hvor jeg bor har de klærne i barneklesbutikken som selger exit og nameit-klær....Så ja, de finnes i Norge :-)
lille spira Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Det står inne på hjemmesiden deres hvor i Norge de selger klærne De har også nettbutikk, så det er mange muligheter
Jente09&Jente12:) Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 ÅÅÅ no ble eg glad, har hatt så problemer å finne klær!!! er 17+2uker så no må eg virkelig ha mammabukser!!!!
corleone Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 I hvert fall www.la-vida.no selger Mamalicious-merket. De beste mammabuksene som finnes og ikke så skrekkelig dyre heller.
amalie`s mamma Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 babyshop selger mammaklær fra vero moda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå