Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Hun skal bestemme ALT. Syns synd på sin sønn om han må lage middag eller gjøre husarbeid for alt det skal jo jeg gjøre. Er drit lei av den styringen hennes. Jeg skal føde om 3 måneder og hun skal bestemme alt av det vi skal kjøpe inn. Gruer meg nesten, for hva om hun kommer og tror det at barnebarnet skal ligge over hos henne tvert jeg har født. For det har hun snakket med min mann om DRITTKJERRINGA!!! Blir IKKE aktuelt fra min side. Hun blander seg i ALT, blir gal av henne. Vil ikke at ungen min skal være hos henne alene, synes hun overkjører meg sånn til de grader. Hun skal ikke få fremstille meg som en idiot for mitt barn. Hun snakker bare med min mann om at hun gleder seg sånn til å bli bestemor. Fælt og si det men blir faktisk kvalm av tanken på at hun ska få holde mitt barn. Godt å få det ut, så med andre ord jeg har IKKE et godt forhold til min svigermor...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Stå på ditt! Bruk amming som argument (burde være unødvendig, hva slags glede har ei bestemor av et nyfødt nurk som trenger å være hos mammaen sin) Ikke gi deg!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Takk for støtten. Du har så rett. Ikke så enkelt å stå på sitt mot ei med 5 unger som vet og kan alt som er det beste for et barn. Blir dårlig av henne.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Man blir aldri spesialist på barn, samme hvor mange man får. Man lærer å kjenne sitt eget barn. Jeg håper mannen din støtter deg, og at du finner en selvsikkerhet i rollen som ma.mma for ditt barn, til at du klarer å heve deg over henne
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Ja du har helt rett i det, må nok prøve å heve meg over henne. Heldigvis så får jeg støtte av mannen min, hvis ikke jeg hadde fått det hadde jeg seriøst ikke holt ut med han.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Ville bare si at hvor mange barn hun har har ingenting å si!! Venter selv nr. 5, og selv om jeg helt klart har erfaring, og kanskje tar ting på en helt annen måte/ gjør ting på en annen måte enn en førstegangsfødende, og nok sikkert kan komme med endel tips og råd, så er det jo foreldrene selv som er "spesialister" på sitt barn!! Jeg kjenner jo ikke deres barn slik dem gjør. Men bare så det er sagt så unngår jeg å komme med tips og råd til andre så frremt dem ikke spør selv da. Så vil jeg bare si at jeg føler med deg, og ønsker deg lykke til, har selv fått mange "gode råd og tips" opp igjennom tiden (kan være derfor jeg er så forsiktig med det selv...). Stå på ditt, det er ditt barn, og DU bestemmer (sammen med din mann så klart!)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Uff, det blir bare verre når babyen kommer! Klager på alt du gjør , hvordan du gjør det. Men min søte hevn er at hun ikke får være barnevakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå