Gå til innhold

Hva synes dere om dette diktet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ensomheten

 

Ensomheten er den hånden

som ikke lenger vil leke med min

og det er den kroppen

som ikke lenger vil danse i takten av våre hjerter

 

Ensomheten er det viltre hårstrået

som ikke lenger blir tvinnet av dine kjærlige tanker

og det er den tåren

som renner nedover mitt kinn

uten lenger å bli møtt av dine tørste lepper

 

Ensomheten er den solnedgangen

jeg ikke lenger får se gjennom dine øyne

og det er din rungende latter

som ikke lenger gjaller i mine ører

 

Ensomheten er den kroppen

som ikke lenger presses mot min

og det er to hjerter

som ikke lenger banker i samme takt.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var trist!!!! Men en fin beskrivelse av ensomheten...

Skrevet

Jeg synes det høres amatørmessig ut, altfor mange klisjeer, og jeg HATER klisjeer i dikt. Kom med noe nytt, noe ekte og nært, ikke bare med fine ord du har lært!

Skrevet

Takker for din ærlige mening.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...