Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Ensomheten Ensomheten er den hånden som ikke lenger vil leke med min og det er den kroppen som ikke lenger vil danse i takten av våre hjerter Ensomheten er det viltre hårstrået som ikke lenger blir tvinnet av dine kjærlige tanker og det er den tåren som renner nedover mitt kinn uten lenger å bli møtt av dine tørste lepper Ensomheten er den solnedgangen jeg ikke lenger får se gjennom dine øyne og det er din rungende latter som ikke lenger gjaller i mine ører Ensomheten er den kroppen som ikke lenger presses mot min og det er to hjerter som ikke lenger banker i samme takt.
ønske ønske Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Det var trist!!!! Men en fin beskrivelse av ensomheten...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg synes det høres amatørmessig ut, altfor mange klisjeer, og jeg HATER klisjeer i dikt. Kom med noe nytt, noe ekte og nært, ikke bare med fine ord du har lært!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå