Zitro Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Helt knalle babycaller. Ingen problemer med andre unger og gud veit ikke hva andre folk får inn på sine andre merker :-) Har 2 stk i huset jeg, en på hver unge og begge fungerer utmerket!
Gjest Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Har kjøpt den for 2 mnd siden og kan ikke klage på noe.
Turid Laila Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Utrolig fornøyd. Den top com driten tar jo inn ALT annet i tillegg til ungen, så endelig får vi sove om natta
gærne ko Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Den vi har er i alle fall kjempebra. Godt at det er så mange kanaler, så er det lett å finne en kanal der en ikkje tek inn naboens baby call. Og så er den veldig lett å bruke. Einaste dumme er at batteriet på foreldre-enheta går veldig fort tomt om en skulle glømme å sette i strømmen. Et par timer så er det nesten tomt.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 var kjempe fornøyd helt til den plutselig ikke virka lenger... det skjedde mens jeg brukte den... den lyste for at det var kontakt... men det viste det seg at det ikke var... heldigvis har jeg aldri stolt helt på babycaller... så var ute å kikka... ungen hyla...
Gjest Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 hmmm..jeg kjøpte min i går..skulle t den i bruk i dag,men da var d bare av og til samb hørte meg når vi testet den..kjempe skuffa:( men er det flere typer av phillips sin?denne kjøpte vi på clas olsson..,kan det være derfor det er dårlig?skulle kjøpt den på elkjøp eller noe heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå