Gå til innhold

noen med erfaring med phillips baby call?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt knalle babycaller. Ingen problemer med andre unger og gud veit ikke hva andre folk får inn på sine andre merker :-)

Har 2 stk i huset jeg, en på hver unge og begge fungerer utmerket!

Skrevet

Utrolig fornøyd. Den top com driten tar jo inn ALT annet i tillegg til ungen, så endelig får vi sove om natta :)

Skrevet

Den vi har er i alle fall kjempebra. Godt at det er så mange kanaler, så er det lett å finne en kanal der en ikkje tek inn naboens baby call. Og så er den veldig lett å bruke. Einaste dumme er at batteriet på foreldre-enheta går veldig fort tomt om en skulle glømme å sette i strømmen. Et par timer så er det nesten tomt.

Skrevet

var kjempe fornøyd helt til den plutselig ikke virka lenger... det skjedde mens jeg brukte den... den lyste for at det var kontakt... men det viste det seg at det ikke var... heldigvis har jeg aldri stolt helt på babycaller... så var ute å kikka... ungen hyla...

Skrevet

hmmm..jeg kjøpte min i går..skulle t den i bruk i dag,men da var d bare av og til samb hørte meg når vi testet den..kjempe skuffa:(

men er det flere typer av phillips sin?denne kjøpte vi på clas olsson..,kan det være derfor det er dårlig?skulle kjøpt den på elkjøp eller noe heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...