Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Menneske og dvergsjimpanser er de eneste dyrene som har sex for sexens skyld. Vi nyter det, oppretholder familie bånd osv. Barn er en kjærkommen "bivirkning". Det er i alle fall det man er lært opp til å tro. En liten tur innom "Bli gravid" viser det motsatte. Når skal man fa sex, hvor ofte skal men ha sex, hvilke tester forteller deg best når du skal hoppe i seng osv, osv. Bare for å øke sjansen til å bli gravid. Sex for baby, ikke for gøy..... Alt dette tenker jeg mens jeg åpner en ny hvit konvelutt fra billigtester
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 vel, faktisk også delfiner har det.. Og griser har orgasmer som varer i 30 min!! Men de har det bare for instinkt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå