Gå til innhold

Menneske og dvergsjimpanser


Anbefalte innlegg

Skrevet

Menneske og dvergsjimpanser er de eneste dyrene som har sex for sexens skyld. Vi nyter det, oppretholder familie bånd osv. Barn er en kjærkommen "bivirkning". Det er i alle fall det man er lært opp til å tro. En liten tur innom "Bli gravid" viser det motsatte. Når skal man fa sex, hvor ofte skal men ha sex, hvilke tester forteller deg best når du skal hoppe i seng osv, osv. Bare for å øke sjansen til å bli gravid. Sex for baby, ikke for gøy.....

Alt dette tenker jeg mens jeg åpner en ny hvit konvelutt fra billigtester

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel, faktisk også delfiner har det..

 

Og griser har orgasmer som varer i 30 min!! Men de har det bare for instinkt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...