Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Er så lut lei av alle som skal klage på personer som er for tynne hele tiden. Vet veldig godt hvordan det er. Lei alt maset om at jeg må spise og bla bla.. Som om jeg var en liten drittunge! Jeg spiser jo hele tiden. Spiser du ikke kake? Å herregud hva feiler det deg? Du må jo spise usunt av og til? Å for en synd at jeg ikke liker usunn mat, kaker, snop...blabla fordi da har jeg garantert en spiseforstyrrelse. Slutt å trykk lakris oppi tryne på meg når jeg ikke liker det. Hva er så galt med å være sunn egentlig? Er jo nesten slik at en må spise snop for å bli godtatt her i verden! Nei jeg koser meg aldri jeg siden jeg er så sunn. Når en fødsel ikke har gjort meg større så vil jeg vel aldri bli det uansett? Jeg har jo veldig høy forbrenning så slutt å mas, hold nå heller kjeft! Godt å få det ut. Takk!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Vær så god! Var det noe mer så bare kom med det :-) Hilsen tjukkebolla
Gjest Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Enda bedre: Ingen synd å være sunn og tynn. Da får du utnytta både alliterasjonen og rimet. God fornøyelse.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Ingen synd å være tynn så lenge en er sunn..eller ingen synd å være sunn generelt:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Spørs om det ikke er folk som er misunnelige som sier slikt?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Den var jo bedre jo;) Kan jo ikke endre på det nå..sukk
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Mistenker jo det også av og til:p Alt jeg vil være er å være sunn...sukk
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Hadde du hatt noen kilo for mye, hadde du bare fått skryt for at du er så sunn. Ikke alltid lett å være tynn. Svigermora mi er i midten av 50-årene og ser ut som hun har anorexia (noe hun ikke har!). Hun har prøvd alt for å legge på seg, men noen er bare veldig tynne.
AndreVonDrei Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Sånn:-)! Da fikk jeg endret overskriften, hehe... Men ja, jeg skulle gjerne hatt en tier for hver gang noen så nedlatende på meg som om jeg prøvde å markere noe for omverden, når jeg sier at jeg ikke liker sjokolade eller snop. Da hadde jeg blitt rik! "Nei, jeg er ikke spiseforstyrra, jeg liker det bare ikke!" Kjipt å aldri fyse på noe! Eller jeg fyser jo, men det er jo ikke noe jeg liker...
Gjest Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Nei selvfølgelig er det ikke det. MEN litt kjipt med folk som aldri toucher godterier/ potetgull o.l/ vin etc fordi det ikke er sunt. Sånne folk synes jeg det er kjedelige å være med. Synes også det er kjedelig å være med folk som bare tenker mat og aldri orker å gå en tur engang. Alt med måte sier jeg bare! Og det må da være lov til å kose seg også!
AndreVonDrei Skrevet 16. september 2008 #11 Skrevet 16. september 2008 Jeg syntes folk som antar at man er på en bestemt måte fordi man ikke toucher godterier/potetgull o.l. er kjedelige, jeg....
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #12 Skrevet 16. september 2008 Hvorfor er det kjedelig å være sammen med folk som spiser sunt? Nå spiser jeg godterier, drikker vin osv selv, men har ingen problemer med å akseptere at andre ikke gjør det. Hva slags vennskap er det hvis kvaliteten er basert på hva man spiser?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #13 Skrevet 16. september 2008 Faen ikke kom her å tro du kan putte snop i kjeften min! La meg nyte min salat i fred!
AndreVonDrei Skrevet 16. september 2008 #15 Skrevet 16. september 2008 Hahaha, farmoren min tredde fløte og smulteringer nedover halsen på meg når jeg var liten -og middag to ganger om dagen(måtte spise opp alt sammen altså, hehe). Det er hennes store nederlag den dag i dag at jeg ikke er svær som en låvedør ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #17 Skrevet 16. september 2008 Loff med honning og peanøttsmør!
Gjest Skrevet 16. september 2008 #18 Skrevet 16. september 2008 Fordi det å kose seg med god mat er en viktig del av mitt liv. Men det er meg. Har hatt ei venninne (vi bodde sammen) som var sykelig opptatt av hva hun puttet i munnen sin, dvs hva hun IKKE kunne putte i munnen sin, og det var ganske så slitsomt i lengden. Fint å skulle være opptatt av å spise sunt, men når man ikke kan gå dit eller besøke de fordi de har for usunn mat, skurrer det i ørene mine. Slike mennesker blir ofte veldig selvopptatte, det er i alle fall min erfaring.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #19 Skrevet 16. september 2008 Mine besteforeldre hadde også et oppfeitnings-prosjekt på gang med meg i fokus..de mislyktes totalt..heldigvis har jeg gode runde kinn som farmor sier...puh! Kanskje jeg får ha min sunne mat i fred nå da? Who knows??
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #20 Skrevet 16. september 2008 Alle har jo forskjellige grunner til dette. Jeg spiser kun sunt fordi jeg blir så dårlig av usunn mat...hmm..merkelig nok..må jo være lov det da!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #21 Skrevet 16. september 2008 Går jo an å kose seg selv om en ikke spiser usunt. Hvorfor blir usunn mat assosiert med kos? Blir for dumt siden det ikke er bra for kroppen i det hele tatt. Er også stor forskjell på de som egentlig vil spise usunne ting, men ikke gjør det fordi de er redd for å bli feite osv..og de som faktisk bare ikke liker usunn mat fordi det smaker vondt og kvalmt.
AndreVonDrei Skrevet 16. september 2008 #22 Skrevet 16. september 2008 "Hvorfor blir usunn mat assosiert med kos? " Fordi det er "ulovlig" selvsagt. "Jeg skal jo egentlig ikke", "jeg bør egentlig ikke"...."FUCK GRETE ROHDE!!" er mantraen til en av mine beste venninner ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #23 Skrevet 16. september 2008 ingen skam og være litt stor heller, etter flere barnefødsler evt en så kan man ikke regne med og gå til bake til den syltynne kroppen man evt hadde før man ble gravid .. jeg selv er 15 kilo over min normal vekt og er fornøyd med kroppen min og har bært fram ett barn og en ny spire på vei så dere som er tynne og glad for det hurra for dere Men æ roper HURRA for kroppen min stolt av den alt e ækte og sånn kjem det t og forbli
AndreVonDrei Skrevet 16. september 2008 #24 Skrevet 16. september 2008 Jeg roper også HURRA for at jeg først nå -etter to barnefødsler og noen flere år på baken (bokstavelig talt) - faktisk har en hoft å bære sønnen min på :-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #25 Skrevet 16. september 2008 ...smultringer med sirup på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå