Gå til innhold

Yes yes :)

Budeia og lillegutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var budeia også høygravid, og kan forandre nicket sitt :)

Moro å se den ene etter den andre av oktober-jentene, som har fulgt hverandre siden 1.trimester, skriver høygravid etter nicket sitt.. :) Ikke lenge igjen nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart kan vi skrive *fødeklar*

Wooohooo! :D

Skrevet

Men når er man egentlig "fødeklar" ??

Skrevet

21 dager før UL termin :)

Skrevet

Enig! Vi er mange her som har fulgt hverandre "hele tiden". Til og med en jeg har fulgt helt siden "snart klar"! *hehe* Blir spennende når oktoberbabyene begynner å komme... Ikke så lenge igjen nå!

Skrevet

Nei det er ikke lenge til :) Ja neste delmål er "fødeklar", så er det å gå fra to til ett siffer... :) Noen er kanskje i mål allerede før det.. :)

Skrevet

Når har dere mens termin sånn i forhold til UL termin?

Jeg har menstermin 29/9 og UL termin 10/10 :)

Skrevet

Oi, da er du flytta enda mer enn meg. Jeg hadde menstermin 13. og ULtermin 22/10.

Syns det er litt skummelt jeg, for om det var mensterminen som var riktig så er jeg jo allerede 9 dager på overtid ved ULtermin... Og det er jo noen som mener at man ikke bør gå mer en en uke på overtid... Huff! Men det nytter jo ikke å gå rundt og tenke sånn. Det er jo en grunn til at de mener Ultermin er mer riktig så!

Er visst fødeklar 2. oktober jeg da... Shit-det er sørenmeg ikke lenge til!!!

Skrevet

Ååå da nærmer det seg for deg:) Heldig..

Jeg har menstermin 26/10 og UL termin 28/10. Håper på fødsel bittelitt før...

Skrevet

Jeg håper oxo det blir fødsel før ul termin..ehhehe!

har dere fått noen "føde"tegn enda da?

sist onsdag gikk slimproppen her og jeg hadde en liten tegningsblødning, og natt til søndag hadde jeg falske rier, men så har lixom alt bare stoppa opp.. :(

I dag våkna jeg opp med snørrete nese og sår hals... :(

Skrevet

Jeg håper oxo det blir fødsel før ul termin..ehhehe!

har dere fått noen "føde"tegn enda da?

sist onsdag gikk slimproppen her og jeg hadde en liten tegningsblødning, og natt til søndag hadde jeg falske rier, men så har lixom alt bare stoppa opp.. :(

I dag våkna jeg opp med snørrete nese og sår hals... :(

Skrevet

Ingen tegn her foreløpig, og det sier jeg bare takk og pris for! Vi driver nemlig med oppussing av vaske/stellerom, så har ikke vaskemaskin om dagen. Selvfølgelig ordner alt seg, men ser helst at hun holder seg inne i noen uker til altså :)

Stakkars, får håpe du ikke blir skikkelig syk nå da! Men er hvertfall bedre å gjøre unna en forkjølelse nå enn etterpå. Har forøvrig aldri hørt om noen som ligger slått ut av sykdom i det de skal føde, så kanskje vi får superimunforsvar på slutten!? God bedring hvertfall :)

Skrevet

Kjerstipusen&knøttet HØYGRAVID: hehe, jeg hadde lungebetennelse da jeg fikk første unge, hadde det en stund før hun kom ut oxo, men for å være helt ærlig, så kan jeg ikke huske at jeg hadde det da jeg lå på barsel..hmm...

Må jo være himla tungvindt å være snørrete og hoste masse når man føder? hehe!

Skrevet

Jeg har ikke en eneste antydning til fødetegn enda.. Har hatt litt kynnere en stund, men er aldri i ro, så er kanskje en sammenheng.. Holder på å selge huset, samtidig som vi bygger nytt, så lillegutt kan forsåvidt bare kose seg litt til der inne:) Er sikkert ikke lenge før jeg begynner å vente uansett:)

Skrevet

jeg er også høygravid idag:)

ul termin26, mens termin 24, kun 2daga. har følelsen av at det er igang før termin!!! men kanskje er det bare ønsketenkning.

har hadd mye kynnere, stikkinger og litt menssmerter de siste dagene ( kynner siden ca uke 25), anderledes fraq første sv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...