Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 har eggløsning rundt den 20 hadde sex den 14.er det noen mulighet for graviditet?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Ja, og da blir det en gutt, for "guttespermen" kan overleve i flere dager enn "jentespermen" :-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 ønsker de svarene noen kan gi! )
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Nå er det, så vidt jeg har lest, stikk motsatt! Gutta klarer seg ikke mens jentespermen kan leve lenge...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Jeg har lest at guttespermen overlever lengst...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 hehe..jaja,nå er d det samme hva det blir om det blir noe,bare lurte på om d i det helatt var noen mulighet jeg!!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Guttespermen er raskest, og jentespermen overlever lengst.
Moderator. Hannah Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Hva tror du selv? Eller eier du ikke sans for å tro før noen svarer? Du har mulighet å være gravid på lik linje som du har mulighet å ikke kunne bli gravid. Svar nok?
Gjest -<<- Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Ja, det er godt mulig. Sperm lever gjerne i fem døgn (i noen tilfeller inntil 6-7 døgn). Dette med at man får gutt i slike tilfeller er langt fra vitenskapelig bevist.
Deep Shit Junkie Skrevet 16. september 2008 #11 Skrevet 16. september 2008 Herregud. Er det ingen som kan gi et realt svar til hun som spør da? Jeg ville pratet med en jordmor eller en helsesøster hvis jeg var deg hovedinnlegger. Her inne får du bar mobbing og ondskapsfulle svar.
prebs Skrevet 16. september 2008 #12 Skrevet 16. september 2008 Teorien er vel at man får jente når man "venter litt" (jentene er visst mer utholdende der som ellers...), men det er strengt tatt heller ikke vitenskapelig bevist - og vanskelig vil det bli! - så samme kan det være egentlig...
Moderator. Hannah Skrevet 16. september 2008 #13 Skrevet 16. september 2008 At du klør deg i hode og tilber jordmor og helsesøster hver gang du har hatt sex for å finne ut påløpene om hvor langt du skal være på vei eller om du er gravid, så vil jeg heller gjøre saken enkel og grei. Piss på pinne!! Eller så bør man gå til spåforum og spørre, de har nok mer erfaring der.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #14 Skrevet 16. september 2008 Gud bedre så belærende du er, deep shit...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #15 Skrevet 16. september 2008 Lurt å prøve flere ganger, har jeg hørt!
Deep Shit Junkie Skrevet 16. september 2008 #16 Skrevet 16. september 2008 Jeg tilber ikke jordmor og helsesøster. Herregud. Jeg anbefalte helspersonell som har fagkunnskap og som jobber med dette til daglig. Nå har jeg ikke vært ufin og synes dere bør svare hovedinnlegger på en pen måte.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #17 Skrevet 16. september 2008 I teorien skulle vel ikke sjansene være av de aller største denne måneden, ettersom "svømmerne" overlever i max.3 døgn. Men, teori og praksis kan jo ofte være forskjellige, sies jo at det er mulig å ha eggløsning flere ganger i løpet av en måned, har hørt at orgasme faktisk kan utløse eggløsning. Jordmødrene sier ofte at det finnes egentlig ingen sikre perioder hverken den ene eller andre veien. Det ser jo ofte de på fødeavdelingen når det kommer gravide inn som skal føde, som har brukt såkalte "sikre perioder" som prevensjon. Så fatt håp, og lykke til, ingenting er vel umulig.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #18 Skrevet 16. september 2008 takk for svar! var jo bare noe jg lurte på..sjønner d ikke er noe sikker periode å stole på..mn noen her inne må vl hisse seg opp over et lite spm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå