kosejiinta Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Hei. I sangheftet blir det en forside med velkommen osv... Men i hvilken rekkefølge kommer sangene. Har velkomst sang, takk for maten sang, gjesteliste (hvem er hvem), meny og sang til brudgom fra brud. Tenkte på: - velkomst sang - meny - sang til brudgom fra brud - takk for maten - gjesteliste Kommer muligens sang til brudepar fra brudens mor og den må vel da plasseres etter sang til brudgom...eller? Hvordan ville dere gjort det?
Sivalur Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Vi skal ha denne rekkefølgen (har jeg tenkt:) forside meny gjesteliste sang til brudgom fra mor sang til brud fra bror sang til brudgom fra bror en morro-sang Tror jeg da.. tror vi skipper velkomstsang og takk-for-maten sang, vi ønsker selv velkommen og så har vi tenkt å få noen til å holde takk-for-maten tale.
bejb25 Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 toastmaster (svigerfar) ordner dette for oss regner jeg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå