Gå til innhold

noen som vokser duna i ansiktet sitt? har litt spm....

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir de mørkere og kraftigere etterpå?

har helt lyse dun, men endel av det og har lyst til å fjerne det.men vil liksom ikke ende opp med skjegg heller.

og hva slags voks el annen type hårfjerning bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er utdannet hudpleier. Når det gjelder ansiktshår så vil jeg anbefale deg elektrolyse:) Det er permanent hårfjerning ved hjelp av strøm. Du må nok ta denne behandlingen noen ganger før hårene er borte for godt. Det er pga hårenes forkjellige vekstfaser:)

Lykke til.

Skrevet

er dun ved ørene dette...så det er jo endel. fjerner de ett og ett hår? hva tror du det koster? vondt?

Skrevet

Det er en myte at hårfjerning fører til kraftigere vekst av hår senere. Den kommer muiligens av at tuppen på hårene vanligvis er slitt, og hvis man klipper håret med saks så blir tuppen tykkere av den grunn. Hvis du bruker voks fopr å fjerne hår så vil tvert i mot hårveksten svekkes over tid fordi man fjerner hårrota og alt hver gang.

Jeg fikk mer hårvekst i ansiktet da jeg var gravid, og særlig dunen ved ørene ble tydeligere. Derfor vokset jeg området fra øret og ned en gang, og det ble kjempebra! jeg pleier også å vokse overleppa og øyebrynene jevnlig, til tross fpr at jeg er blond og ikke har mye hår der. Jeg gjør det fordi det ser så mye bedre og "cleanere" ut etterpå.

Jeg har pleid å bruke kaldvoks, men du kan bruke varm også selv om det ikke er så enkelt for en nybegynner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...