Gå til innhold

Dagens deprimerte fra skravle.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens deprimerte må bare være å gå i over to uker, vente på et par sko som du betaler slikk og ingenting for. 2000 kroners treningsko til 200 lappen. For så å finne ut gjennom skravle at de er fake.

Trening kommer aldri til å bli det samme igjen.

"flire"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Allerede trykt, men lite respons, så jeg følte for å spre det triste budskapet videre.

Skrevet

tenk å være så misunnelig på faka sko...eh..for det er vel det man er?...på samme måte som jeg er misunnelig på at jeg aldri fikk sjans til å avbildes naken i Vi Menn:)

Skrevet

Altså: Gammel som jeg er, googlet jeg "milf". Herregud. Hvordan slette loggen?

Skrevet

Er det "vi menn" damer her også, ruller meg rundt i hysterianfall og gråter over det lange strekkmerket jeg har fra øret og til stortoa. Velger å tenne 4 lys.

Skrevet

Joda. Og etter spørsmål om det var "billig" eller ikke, var alle som synes det var noe "billig", misunnelige fordi de aldri var spurt selv. Har fyrt opp i peisen her.

Skrevet

Klart...jeg som trodde "vi menn" var et slags pedagogisk oppslagsverk, så feil kan man ta. BILLIG,???Syntes det er dyrt...ja, bladet altså:-)

Peisen ble tent for 3 dager siden her...:-)

Skrevet

Hvis du syns bladet er for dyrt å kjøpe kan det jo hende at du kan få et avslag i prisen eller et års gratis abonnement om du sender inn noen lettkledde bilder av degselv foran peisen :o)

Skrevet

Fnys...........hvorfor ikke kjøre for Lek, mye lettere å fjerne alle klærne enn å dandere en liten fjong bikiniunderdel....eller har de det?

Neeeeeeei, jeg tror jeg holder meg til bladet "oss med fluffy sandaler" trenger kun å fjerne sokkene for å ta bilder:-) Selv foran peisen, med pels:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...