Moderator. Hannah Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Dagens deprimerte må bare være å gå i over to uker, vente på et par sko som du betaler slikk og ingenting for. 2000 kroners treningsko til 200 lappen. For så å finne ut gjennom skravle at de er fake. Trening kommer aldri til å bli det samme igjen. "flire"
Gjest Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Rørende. Men du kan jo si det der inne?
Moderator. Hannah Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 Allerede trykt, men lite respons, så jeg følte for å spre det triste budskapet videre.
prekæs Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 tenk å være så misunnelig på faka sko...eh..for det er vel det man er?...på samme måte som jeg er misunnelig på at jeg aldri fikk sjans til å avbildes naken i Vi Menn:)
Gjest Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Slapp av, det finnes MILF-fora, Prekæs!
prekæs Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Altså: Gammel som jeg er, googlet jeg "milf". Herregud. Hvordan slette loggen?
Moderator. Hannah Skrevet 16. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2008 Er det "vi menn" damer her også, ruller meg rundt i hysterianfall og gråter over det lange strekkmerket jeg har fra øret og til stortoa. Velger å tenne 4 lys.
prekæs Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Joda. Og etter spørsmål om det var "billig" eller ikke, var alle som synes det var noe "billig", misunnelige fordi de aldri var spurt selv. Har fyrt opp i peisen her.
Moderator. Hannah Skrevet 16. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. september 2008 Klart...jeg som trodde "vi menn" var et slags pedagogisk oppslagsverk, så feil kan man ta. BILLIG,???Syntes det er dyrt...ja, bladet altså:-) Peisen ble tent for 3 dager siden her...:-)
Banshee Skrevet 16. september 2008 #12 Skrevet 16. september 2008 Hvis du syns bladet er for dyrt å kjøpe kan det jo hende at du kan få et avslag i prisen eller et års gratis abonnement om du sender inn noen lettkledde bilder av degselv foran peisen )
Moderator. Hannah Skrevet 16. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 16. september 2008 Fnys...........hvorfor ikke kjøre for Lek, mye lettere å fjerne alle klærne enn å dandere en liten fjong bikiniunderdel....eller har de det? Neeeeeeei, jeg tror jeg holder meg til bladet "oss med fluffy sandaler" trenger kun å fjerne sokkene for å ta bilder:-) Selv foran peisen, med pels:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå