lillemor_til_to Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 i dag mens eg stod og lagde middag fikk eg plutselig kjempe vond på høyre side(magen)på siden alså... og de varte lenge ... så vadet sånn at det kom og gikk men bare på en side på høyre...er d noen som vet hva det kan være?
Gjest Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 vet ikke, men det kan være at babyen din har sparket borti noen nerver eller slikt. hvor langt er du på vei? og hvor lenge har du hatt plagene? hvis det kom nå for ca ti min og har kommet og gått litt er det nok ikke noe farlig
lillemor_til_to Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 hehe..no jikk d over...d va visst bare det)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå