Gå til innhold

Trenger Svar Veldig Fort!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag mens eg stod og lagde middag fikk eg plutselig kjempe vond på høyre side(magen)på siden alså... og de varte lenge ... så vadet sånn at det kom og gikk men bare på en side på høyre...er d noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke, men det kan være at babyen din har sparket borti noen nerver eller slikt.

hvor langt er du på vei? og hvor lenge har du hatt plagene?

hvis det kom nå for ca ti min og har kommet og gått litt er det nok ikke noe farlig

Skrevet

hehe..no jikk d over...d va visst bare det)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...