Gå til innhold

elastisk sjal - og ny baby..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..har ikke så mye erfaring med dette ennå, så håper noen kan svare meg! Ikke noe problem å knytte det på, men jeg synes babyen ligger så "klemt" inni der.. ligger med rumpa i "den ene delen" og bena i "den andre delen".. og hodet ligger så skjevt inntil meg.. skal det være sånn? Vet at babyene liker å ha det litt "tight", men er veldig usikker her altså! Kom og hjelp, dere som kan det!! Veldig takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia. jeg har akkurat bestilt meg sjal så har ikke peiling, men kan jeg spørre hvilket sjal du har?

Skrevet

Jeg bestilte fra Sleepy Wrap - ser ut til å være bra. Billig var det også, iallefall sammenlignet med priser i Norge.

Skrevet

At babyen ligger litt "klemt" som du sier er nok ikke noe problem, for de liker aa ha det litt trangt;) Men du maa passe paa at babyen ikke ligger klemt med hode, at h*n faar puste. Haken skal ikke vere trykt mot brystet. Inne paa tettinntil.no eller youtube finner du bilder som viser hvordan det skal vere.

Skrevet

akkurat samme sjalet som jeg har bestilt det da, er babyen din nyfødt el? tenkte det måtte være genialt for meg som har to fra før og venter ei nå + at jeg er blitt alene...

Skrevet

Han er to uker gammel. Jeg tror også dette er helt genialt! Hvis jeg klarer å bruke det riktig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...