Kristinanutten Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Jeg skal på UL på torsdag, da er jeg 12 + 0 uker på vei. Er det noen som vet om det er utvendig eller innvendig UL som er vanlig når man er 12 uker?
LilleSolaMi<3 Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 jeg var på ul i går,uke 13,og hadde innvendig!
Kristinanutten Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 Hvordan opplevde du det? Var det 2D og 3D? :-)
LilleSolaMi<3 Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 ikke 3d, men var veldig moro! så en liten skapning med armer og bein som vifta og slo=)) legen sa at den hikka for plutselig rykka den til=) ser jo ingen detaljer enda,men stooor forskjell fra ul i uke 6=) gled deg=)
Kristinanutten Skrevet 16. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2008 Jeg gleder meg masse! Det viktigste er jo å se at det er liv der, og at alt forhåpentligvis står bra til! :-) Lykke til videre og takk for nyttig info!
Gjest Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 var på UL i uke 12. da var det utvendig
Kristinanutten Skrevet 16. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2008 Aha.. Litt forskjellig praksis ute og går da, med andre ord. Skal på Majorstuaklinikken - noen som har vært der?
LilleSolaMi<3 Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 har ikke vært der,men vurderte å dra dit,for der står det at de har såpass bra utstyr så de kan ta utvendig ul fra uke 7 =)
Linnemy og prinsessen Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Jeg skal på UL i morgen, er i min 12 uke nå og veldig spent på hva jeg kan forvente å se Og ikke minst om alt er i orden med den lille spiren! Spurte damen jeg bestilte time av (Balderklinikken) om de tok innvendig eller utvendig, og hun var 99% sikker på at det kom til å bli innvendig. Hvordan foregår dette? Hvor langt inn fører de utstyret?
LilleSolaMi<3 Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 helt udramatisk,man sitter i en sånn stol med bena opp,og legen fører noe som ser ut som en dildo(hehe sorry men det var det jeg syns den lignet på) og har på en gel og fører den opp! dytter den så langt han kommer men merker ikke noe! det har hvertfall ikke jeg gjort de to gangene mine! han vrir og flytter litt på den for å få best mulig bilde,men ellers ingen big deal=) var på ul i går,uke 13, of så en baby som lignet en bamse! stort hode,stor kropp og små armer og ben som viftet villt=) helt ubeskrivelig moro=)
Linnemy og prinsessen Skrevet 16. september 2008 #11 Skrevet 16. september 2008 Takk for god forklaring Gleder meg til å se den lille babyen!
2(3) Skrevet 16. september 2008 #12 Skrevet 16. september 2008 Var også på mandag, var da 11+1. Jeg er annengangs. Hun sa at først prøver vi utvendig og så innvendig om det ikke syntes så godt. Men så det veldig fint med utvendig. Syns det var deilig å slippe innvendig og fint at legen ville prøve utvendig først. Kjempegøy å se den sprellende baby'n;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå