monkri mamma til 4 Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 hei. kan du være så snill å spå meg? har prøvd lenge innpå her, men ingen som svarer meg. blir j gravid snart, kjønn kanskje du ser noe mer? har 3 barn. 1 jente og 2 gutter. meg:17.01.77. han:13.03.79. tusen takk på forhånd..
*SmurfeMamma* Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 hei:) jeg har ikke spådd her så mye.. så har ikke brukt evnene mine så mye på nett.. Men spår en del utenom nett... men prøver: jeg får opp at du har en gutt fra før, og at du vil bli gravid i november med ei jente:) vil du prøve meg? 270283 når blir jeg gravid og hvilke kjønn.. hvor mange barn til sammen og kjønn på disse:) klem
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 ofte vanskelig å se om noen er gravide eller blir det veldig snart, men det kom opp svangerskapskort på deg på kort nr 2, begerdronninga, så om du ikke er gravid gjetter jeg på at du er det innen okt/nov. klem. kikke gjerne på meg 11.1.73. ant barn, kjærlighet ol. har to barn fra før.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 var til "mammi" den her med gravid innen okt/nov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå