Gå til innhold

ul i går,kan legen ha tatt feil??

Anbefalte innlegg

Skrevet

i følge den første ul'en min (6+1) er jeg nå 13+1,men på ny ul i går ville legen sette meg to uker tilbake!! men om det stemmer så vil det da si at jeg testet positivt i 2 uke,og hadde tidlig ul i uke 4 og så hjerte slå da! det skal jo være umulig?? han måle baby'n til 5,39 cm,noe som kan stemme med uke 12-13 i følge ene boka mi. men jeg får det ikke til å stemme det legen sier!!! noen som har noen mening?? =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok jeg ville avventet til orniær ultralyd før jeg tok det for god fisk. Jeg målte mitt foster til å være ca 7 cm her forrige uke da jeg var 13+2 (har ul-apparat på jobben og bare måtte prøve ;-), men nå mener jeg å huske at akkurat i denne perioden så vokser de en del, og da vokser de sikkert også ujevnt. Det er jo en grunn til at de venter til ca uke 18 for å bestemme termin.

Skrevet

Hei :) Tenk så liten den lille spira di er der inne... Og en millimeter eller to utgjør dager eller kanskje ei uke! Så ikke tenk så mye på tidlig ul, det er den ordinære som teller uansett :) Og du fikk jo se spiren din, helt sikkert fantastisk nydelig slik som tulla vår var på tidlig ul :) Og hvis det hjelper så har ikke tulla i magen her fulgt målene i svangerskapsboka, men logget ca en uke bak hele vegen, og nå i uke 23 er sf målet helt fint og tulla har det supert der inne!! Så kos deg med magen din du :)

Skrevet

ja,den får bare komme når den kommer,spiller ingen rolle,men syns det hørtes rart ut at jeg da så hjerte slå i uke 4! derfor jeg ikke får det til å stemme! vet at de vokser i rykk og napp,så kanskje den bare er litt treg om dagen=) hehe..

Skrevet

tror ikke at det går an å teste positivt i uke 2 :o

det var litt vel tidlig vell...

Skrevet

ja nettopp! hehe.. og aldri hørt om noen som ser hjerte i uke 4=) satser heller på at lille kladd vokser litt sakte nå, så får jeg se på ordinær ul 29/10 =)

Skrevet

Ja de kan faktisk ta feil, eller være litt usikre.Jeg har fått 3 forskjellige termindatoer. Nå vet jeg jo når unnfangelsen fant sted så jeg holder meg til den ene datoen, men jeg skjønner at det kan være frustrerende. Den ene datoen jeg fikk kan liksom ikke stemme overhode, men de er jo så stae disse jordmødrene også da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...