Gå til innhold

Noen som har Mutsyvogn her ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger råd til vognpose til sportsdelen!

 

Har en voksipose, men for det første er den ALTFOR stor til den lille vogna - for det andre kommer jo ungen og hele sulamitten til å skli rett av vogna, for det er ingenting som holder posen fast - bortsett fra hvis man bruker selene.

 

(og ikke kom med den "mutsy er skikkelig dårlig å kjøre på ulendt terreng" for DET HAR JEG OPPDAGET, TAKK!!!! :-DDD)

 

Og et apropos til; hvis noen vil bytte vogn med meg, er det bare å sende en pm - Mutsy 4rider er en fantastisk vong når man er mye i butikker og på slett underlag hvor gode fjæringer ikke er et must.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, trøbler vi litt her?!

 

Jeg har Mutsy Urban Rider, som er nydelig på ulendt terreng så vel som shopping. Anbefaler deg å gå på Ebay og kjøpe deg et nytt understell siden bag og sportsdel passer på alle modellene:)

(eller ring Stera som nå prøver å bli kvitt lageret sitt siden de ikke tar inn Mutsy lenger!)

 

Når det kommer til pose så lønner det seg for deg å snu sportsdelen slik at den vender fra deg, for da "bikker" ikke setet under rumpa og ligger mye stødigere. Det har vi gjort med eldste når hun sover der.

 

Utover det så bruker vi Lammy, siden den har en sånn "dings" øverst som kan knyttes fast til knotten under hodet på sportsdele, så sklir den ikke. Kanskje du finner noe lignende å løse dette med på Voksi, usikker på hvilke løsninger som er på den posen, da min er veldig gammel. (posen, ikke vogna)

 

Utover det, bare spør, etter nesten 2 år som Mutsy eier har jeg mange gode løsninger, og jeg er strålende fornøyd med min vogn:)

 

 

Skrevet

Gjett om jeg trøbler - og gjett om jeg er glad over å endelig ha funnet en mutsyeier, hehe...:-D

 

Er stera en nettbutikk ?

 

Hvilket understell skal jeg kikke etter på ebay ?

 

Knott under hodet....? Må titte på sportsdelen igjen. Jeg nekter å bruke mer penger på den vogna, vrææææl!

 

Jeg kommer nok tilbake til deg, nå blir du ikke kvitt meg, ser du:-DD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...