vårli Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 fikk mensen igår.. har ikke fått positiv graviditets test... men, blodet er brunt, og ikke ferskt... noen som vet hva dette kan komme av++?? har faktisk aldri oppdaget slikt før jeg...
Gjest Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Skrev nettopp noe liknenede i en annen tråd - men du kan være gravid og likevel få en liten blødning/brun utflod når du forventer mens (opplevde det selv). Test deg igjen om en stund, og lev som om du er gravid. *Krysser fingrene*
latino23 Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 hvor var det du skrev om dette, jeg har hatt samme tilfelle der jeg har fått brunft blod, men lyse rød eller rosa som jeg kaller det første dagen også brundt dagen etter med liten kjøtt bitt lignende som kom på do papiret, og forsaatt mens smerter i to dager ;=(
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 jeg har hatt det de siste dagene og jeg testet negativt i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå