Septemberstjerna og Martine Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Mulig jeg er litt blond... Kan jeg ha på flekkfjerningsmiddel da, før jeg vasker dressen til vesla? Teite flekker som ikke vil vekk.. Men det er vel blekemiddel i flekkfjernere? Hmm.... Hjelp?
Libido- Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Har du lest bakpå? skal vel stå der.
Mammaen til Isak Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg har en sånn biotex flekkfjerner, bruker den på alle flekker jeg..på all slags tøy, aldri blitt noen stygge flekker etterpå. Bare rent og pent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå