Gå til innhold

Det finnes ingen falske positive tester- eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg testet positivt på graviditetstesten i morges, men streken var så ufattelig svak... Jeg tror jeg sjekket testen 100 ganger, og jeg er temmelig sikker på at det faktisk strek der, men kan det ha vært en skygge? Noen som vet noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var det for meg også. Men så tok jeg en test til dagen etter, og den var helt tydelig positiv...

Gjest ønsket oppfyllt
Skrevet

hvilken test va det? cb sine tester har små rør som blir blå dersom du har hcg i urinen, men er fortsatt blanke dersom ikke. jeg har selv blitt litt lurt av dette, og sett en svaaak skygge, som bare jeg så såklart;) en ønskeskygge. testet neg. neste dag...

men tester som eks strimler og qr sine tester har ingenting å lage skygge med:p

håper du får en fin og tydelig strek neste gang du tester:)

Skrevet

Har fått falsk positiv med både qr og billigtester.

Skrevet

jeg testet med cb og streken var så svak at jeg nesten ikke så den.

pratet med legekontoret og der sa de at om det så bare var antydning til strek,så var jeg gravid.

Skrevet

kjøp en cb digital, da slipper du lure. Lykke til!

Skrevet

Hei..

Jeg testet svakt positivt på teststav fra billigtester i går ettermiddag. Testet igjen i dag tidlig, og da var streken sterkere.... Når jeg har testet før, har det bare vært en strek der, og ingen antydning til strek nr. 2.... Kanskje ta en annen type test?? Jeg sluttet med piller i mai. Og har siste måneder hatt syklus på 28-30 dager... Nå har jeg gått 15 dager over... Er litt trøtt og fått noen kviser.. Kan jeg stole på testen?

Blir spennende å følge med deg snupsen og mamma, som også har fått svak strek. Har du også noen andre symptomer??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...