smilan Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Skråsikker på at jeg skulle shoppe blått etter ul i dag... Men der inne befant det seg ei som sikkert vil ha rosa på seg... EI JENTE... Alt var bra med henne, ho var så aktiv att det nesten ikke gikk ann å ta et 3D bilde av henne... ( hadde spist 2 biter med smil, hehe) Skal på senteret etterpå å bruke et gavekort på lindex jeg har, det skal handles rooooosa :-)
sivanneg Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 gratulerer med jenta:D må si jeg hadde det på samme måte:p alle sammen sa at det kom til å bli en gutt (med alle symptomene å sånt) å selv hadde jeg liksom på en måte innstilt meg på at det ble gutt (vet ikke hvorfor) men på UL kom det fram ei lita jente:D selvfølgelig glad for det og:D lykke til;)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 fått vite at det er jente idag jeg og!! å herreguud så morro!!!! hvor langt er du på vei da? var på ordinær ul og satt til 17+1
smilan Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2008 Jeg er 17+6 i dag, ble satt tilbake 3 dager.. Kooselig da. Grattis til deg (og meg) hihi! HKom hjem fra senteret nå, har shoppa litt rosa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå