Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Og der var en liten spire på 18 mm og et lite hjerte som slo! ble satt tilbake 4 dager, men det var jeg forberedt på, det passer med mensen osv..! Er forresten i 9ende uke:)
Gjest Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Gratulerer med graviditeten Når har du termin da?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 takk;) termin er 24 april:)
kattpus_Med ny spire Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Hei! Moro med tidlig UL. Vært på et par tidlig U jeg og, på riksen. Men de vil ikke gjøre noe med terminen føre i uke 18, siden alle fostre vokser forskjellig nå i starten, så synes d var litt rart at de gjørde det,men men.... Lykke til videre!
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 16. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2008 jada, men han skrev det ikke opp på helsekortet mitt eller noe, så jeg kommer til å følge den ordinære ultralyden! Men var på tidlig ul sist og, og den terminen jeg fikk da stemte bedre på når gutten ble født enn haukeland sin.. menmen! Babyen kommer når den er klar!
kattpus_Med ny spire Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 ja,de kommer når de er klare! Første gangen sa de til meg at det mulig ble 5 dager endring,men ville ikke gjøre noe enda. Trodde de hadde gjort om hele jeg serru! Men er moro med UL da! Kunne gått hver dag jeg!!!!! *S*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå