Gjest Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Er jeg rar om jeg gleder meg litt? har aldri hatt en sånn type prøve før. kan ikke tenke meg annet en at det må være det gøyeste prøveformen ever! Lurer på hvilke type spørsmål de kommer med da. Vi skal sitte hjemme, og kan bruke alt av hjelpemidler, så det må jo være noen knakende gode "ikke mulig å google" spørsmål. Spanande!
Gjest Siklerotte Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Det VERSTE jeg vet - VIRKELIG verste, det er M.C. prøver..... Da skriver jeg heller til krampen tar meg.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 he? Hjemmeeksamen med mulitple choice? Det høres helt merkelig ut.
Gjest Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Mhm, ække eksamen da. Bare arbeidskrav. Så e hadde lagt ut et eksepelspørsmål nå (som jeg forøvrig ikke kunne svare på :S) Men det var fint mulig å google seg til. Tok bare litt tid. jeg bør samle sammen en masse folk som kan være google slavene mine:)
Gjest Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Hvorfor det? Er ikke sånne prøver ganske enkle? Vi får jo ja/nei og fleip/fakta spsm. lizzm Tenker meg det skal litt til å stryke på en sånn prøve (men nå skal ikke jeg være for kjepphøy, det blir så dumt når jeg kommer hit igjen klokka syv i dag og har strøket...)
Gjest Siklerotte Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Jeg gikk på en skole i ett års tid som nesten bare hadde slike prøver, trodde jeg skulle dø. Så tilslutt ba jeg om å bare få essay-prøver, også fikk jeg det. Hadde også en lærer på vgs som elsket disse multiple choice prøvene, og jeg hadde EN eneste en, før jeg fikk essay-prøver (særbehandling.... =p) Jeg har aldri fått så dårlige karakterer på noen andre prøver som jeg har fått på disse M.C. prøvene jeg har hatt. Kunne lett ha strøket på en slik.
Gjest Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Hm..teker de er ganske enkle jeg. Men så har jeg aldri i mitt liv hatt en før. Jeg har ikke lest pensum da, men har sett forelesningene og lest nettleksjonene. Håper det er bra nok.
Gjest Siklerotte Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Jeg blir veldig forvirret når svaralternativer som ikke passer til det jeg har i hodet mitt kommer opp, for det er ikke det jeg ville ha svart selv... Så da har jeg en tendens til å rote det til... Men jeg er vel en merkelig en;) hehe.
Frøloffen & solskinnsbolla Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Det kjipeste med den prøveformen, synes jeg, er at du enten får 100% riktig eller 100% feil... Kan liksom ikke få delvis riktig på multiple choice..
Gjest Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Fææærdi!!! 31 av 32 poeng. Regner med at det betyr at jeg sto.
Gjest Skrevet 16. september 2008 #11 Skrevet 16. september 2008 Ja, nå skjønner jeg hva du mener. det var sinnsykt irriterende, for "svaret mitt" var ikke blandt alternativene på det ene spørsmålet.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. september 2008 #12 Skrevet 16. september 2008 Men om du trenger hjelp på google så er jeg råest.
Gjest Skrevet 16. september 2008 #13 Skrevet 16. september 2008 Den er grei, jeg kontakter deg neste gang:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå