Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 ha ha ha... er vel ikke mye å debattere ang det temaet vel? HI
Gjest Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Vel, jeg ville vel sagt motsatt - at nekrofili er åpent for debatt og synspunkter i langt større grad en standardløsninga for -filier.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 la oss debattere det da.... ;oD Hva er dine synspunkter på dette?
Gjest Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Oki, la oss først avgrense: snakker vi vanlig feiknekro "ligg stille til han er ferdig"-modell, "du får vente te freddan"-varianten, eller å faktisk ha seg med dauinger?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 akkurat det med å ha seg med dauinger, tror jeg ikke det er noe vits å diskutere... men ligg stille til han er ferdig og vente til freddan kan bli morsomt... jeg vil vel si at jeg ved mange tilfeller går inn under disse to kategoriene...
Gjest Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Det er jo greit å utnytte tida - man kan for eksempel meditere, og ingen kan si at man er et stressa nåtidsmenneske som absolutt skal strikke og snakke i mobilen mens mannen har seg. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor det er så få freddan-menn, de må da også ha udekkete meditasjonsbehov? Hva er din begrunnelse for freddan?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå