Gå til innhold

hvor godt sover ungene deres?

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og sover dere like godt/dårlig?

Begge mine barn sover utrolig godt, jeg kan flytte de omså hvor det er måtte være når de sover, faktisk nå enda, de er 3 og 8 år.

Jeg har også hatt og har et utrolig godt sovehjerte. Samboern sover litt lettere enn meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge våre sover veldig godt og veldig mye :)))

Da de først kom til oss strevde vi litt med å få til en døgnrytme som var normal, og å få dem til å sove lenge av gangen. Men nå som de er trygge, så sover de begge som steiner. Etter 19 er det ganske stille hjemme hos oss. Gutten holder til 20.30 på en god dag.

Skrevet

Sønnen sover veldig godt ja, sove hjerte.Det har han hatt siden han kom til. Har vi vært borte på kvelden er det bare å legge han til der vi er, ta han i bilen og legge han i senga igjen når vi komme hjem.. Skjer ikke så ofte nå lengre at vi er borte på kvelden, men da han var mindre gjorde vi det..

Skrevet

Mine har veldig godt sovehjerte og godt er det. Glad for det. Vi holder oss også til faste legge tider, tror dette hjelper. Yngste har alltid sovet veldig godt og veldig lenge om gangen helt siden hun var nyfødt. Kalte henne bare for "dormeldyret" da hun var nyfødt, aldri sett noe barn jeg som sov så mye å så tungt som henne. Eldste var ikke sånn, og han våknet ofte, og nå som han er seks år tar han litt tid å sovne om kvelden, men ikke sånn kjempe lang tid da. Alt er jo relativt, men han kan bruke opp til en hall time å sovne på. Når de sover kan vi bære dem rundt, men ikke på sen natten, da våkner de lettere.

Jeg sovner fort, sover godt over alt og sover tungt. (bortsett fra nå når jeg er gravid og ikke sover). Mannen gjør det samme som meg. Så vi våkner ikke a barna lister seg inn på vårt rom og legger seg i vår seng..

Skrevet

Vi sover innmari godt alle 4. Guttene er nesten uvekkbare før de er uthvilte ;-)

Skrevet

Heldige dere er. Vesla her våkner kjempelett. Hvis hun sovner i bilen, så våkner hun med en gang når vi stopper den. Når jeg er inne på rommet hennes før jeg legger meg, våkner hun alltid. Sovner jo med en gang igjen om natten, men våkner lett ja.

Skrevet

Begge våre jenter sover veldig godt. Vi kan omtrent ha fest her uten at de våkner (ikke at vi har det da, men vi spiller en del musikk). De sover også ganske mye vil jeg si.

De må ha det fra faren her i huset. Jeg sover nemlig ekstremt dårlig:( Sovner veldig sent (eller tidlig, det kommer an på hvordan man ser det), og sover veldig lett. Den minste lyd og jeg er lys våken, og forblir lys våken en god stund.

Far i huset sovner omtrent før han treffer puta og kan sove seg gjennom det meste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...