Gå til innhold

når teste???

Anbefalte innlegg

Skrevet

venter ikm nå på mandag :)

burde jeg vente lenger en det for å teste meg?

er så spent at klarer nesten ikke tenke på annet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få positivt test 4 dager før IKM, hvis du er gravid. Men det er bare 50% sikkert. Det er best å vente til IKM. Da er er det ganske sikkert. Har også hørt at noen ikke tester positivt før mange dager etter IKM. Lykke til:-) Gi tilbakemelding når du har testet.

Skrevet

Dette lurer jeg litt på også. Har IKM lørdag, søndag eller mandag (varierer mellom 30 og 32 dagers syklus). Blir vel til at jeg bruker en test imorgen tidlig men er etter all sannsynlighet for tidlig og ender med skuffelse. Blir litt små-irritert på meg selv for at jeg er så utålmodig og ikke kan vente til IKM. Men slik jeg har forstått det er det flere medlemmer i den "klubben";). 50% sikkert fire dager før? Noen som vet hvor mye denne prosentandelen øker med nærmere IKM

Skrevet

Jeg hadde ikm på en lørdag, testet tirsdag kveld md billig strimmel og fikk VELDIG svak strek. så vidt jeg klarte å se den :) (var ikke morgenurin). Testet dagen etter med Quick respons og den var helt klart positiv. (morgenurin)

Tok en test også poå IKM, bare for å sjekke, og den var KJEMPEPOSITIV!!!

Lykke til

Skrevet

Testet imorges og der var etter det jeg kunne se en svaaaak strek. Mest sannsynlig fire eller fem dager til IKM: Etter tyve minutter var testen klart positiv men det teller jo ikke;). Slipper ikke jubelen løs enda....

Skrevet

Så da er det enda håp for meg :)

Har hatt mens murringer i 1 1/2 uke nå uten at den har kommet. Hadde IKM 15.sept. Tok en test i går kveld og den var negativ, men så hørte jeg at man skal bruke morgen urin..... er det kanskje håp for meg enda da????

Skrevet

Krysser fingrene for deg, men en svaaaak strek er jo bedre tegn en ingen strek =) Du får prøve å teste imoregn tidlig da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...