pandabjørn Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 ser på nett at det er ei som selger bilsete http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14802940&sid=xz4cab6ZUjs839828&WT.svl=Bilde har hørt at det ikke er så "bra" å kjøpe et brukt bilsete pga det kan ha vært i kollisjon osv... ville dere ha kjøpt dette sete??
~sjiraff~ Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Ville aldri ha kjøpt et brukt sete, med mindre det var fra kjente som jeg visste ikke løy til meg. En kræsj i 20 km/t tilsier at man skal bytte setet. Eller om du mister det i golvet fra litt høyde. De ser jo like bra ut, men sikkerheten forringes kraftig.
petite fleur Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Vi kjøpe alt babyutsyret brukt, unntatt bilsetet. Klarte bare ikke tanken, hadde aldri klart og dra ut på kjøretur :-)
pandabjørn Skrevet 16. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2008 ja her var det forskjellige svar 2 ja og 2 nei jeg tenker som så hvor mange er det som har kræsjet og har hatt barn i sete tror ikke det er så veldig mange % eller tar jeg styggelig feil nå??
Trultemora er presseklar!! Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 ''Ja, for hvis det har vært med i kollisjin så bytter forsikringsselskapet dt!
Elise_80 Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Jeg ville nok kjøpt det, men ikke usett!!! Man ser ofte på de som selger og omgivelsene om de snakker sant eller om det er grunn til bekymring. Jeg ville iallefall ikke solgt et barnesete som ikke var bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå