durace Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Hvordan gikk det for seg? Gjorde dere noe spesielt? Tenker vel da spesielt på næreste familie og venner. Jeg kan ikke vente med å fortelle mine tante-ivrige søstre, og ikke minst mine foreldre (Det skal sies at det vil komme som et sjokk på ALLE som får vite). Noen med tips til morsome og/eller koselige måter å presantere "den nye" på?
Tuppen.oglillemor Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 om du har fått litt babymage - jeg gikk med helt ettersittende klær og sa ingenting.. Så da spør noen etterhert det ble noen sjokkreaksjoner, det var moro.
Gjest Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Mamma'n min hadde lenge lengtet etter å bli bestemor, så ringte henne med en gang testen var tatt De andre tok vi litt etterhvert.. Men av henhold til den eldre generasjon (mormor), så lot vi det avvente litt med henne, hehe. Tilslutt spurte hun meg direkte -og jeg sa sannheten som den var Hun ble vel litt skuffet, men skjønte poenget.
Tweak Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Nå sniker jeg inn fra 1 tri, men vi fortalte det tidlig til besteforeldrene (uke 6 var det vel). Jeg fant ikke noe på de butikkene som er i nærheten som jeg syntes var pent så jeg laget det jeg vil ha selv! Jeg kjøpte to krus og glassmaling og malte "Verdens beste farmor/mormor" på de med noen hjerter ved siden av. Det er første barnebarn for mamma og første gang svigermor blir farmor. Med mamma tok det noen sekunder før det sank inn hva koppen betydde men svigermor tok den med en gang. Og begge sa at dette var noe av det beste som hadde skjedd de på lenge! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå