Gå til innhold

Hva er typisk at man glemmer i bryllupsplanleggingen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så redd for at jeg har glemt noe til bryllupet, og lurer på hva som er typisk å glemme....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

søplesekker til papiret etter gaveåpningen.

skrivesaker og saks......

tannpirkere...

tja jeg vet ikke jeg,siden jeg ikke har giftet meg enda...

Skrevet

Vi ble tilbudt av hotellet å ha suiten fra fredag til søndag, ergo jeg sov ikke hjemme natt til bryllupsdagen. Det gjorde at jeg glemte en hel del viktige ting som skulle legges frem til barnevakten for eksempel, lage mme etc. Jeg mistet litt oversikten siden jeg ikke var hjemme.(Jeg er normalt en person som har kontroll på alt, ned til atomdetaljen :-D) En annen ting var at folk kom innom uanmeldt hos mine foreldre og dette ble jo et stressmoment for de skulle passe på datteren vår, pynte seg, forberede brunch til dagen etter etc. Så mitt tips er: planlegg dagen ned til minste detalj og skriv ned slik at hvis du glemmer det, så husker noen det. Et annet tips er å beregne ekstra til til alt som skal gjøres. Alt tar lengre tid enn planlagt. Lykke lykke til. :-D (Det skal sies at alt gikk helt fantastisk på vår dag og barnevakten klarte seg kjempebra så det ordner seg alltid)

Skrevet

Livet ETTER bryllupet.... Bryllupet varer tross alt bare en dag (eller tre for noen). Deretter skal man dele hele livet....

Skrevet

sjekk kjøreplanen for dagen! Evt om det er toastmaster som skal ha kontroll

Dobbeltsjekk at det er satt av tid til FAMILIE bilder.. Det glemte vi glatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...