Gå til innhold

hvorfor i all verden sender de


Anbefalte innlegg

Skrevet

den samme episoden 2 ganger etter hverandre av 7th Heaven idag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm, var snedige greier.. tenkte kansje det var jeg som hadde tulla helt av her jeg nå, men hvis du ser det og,så er det vel ikke jeg som er tussete:P

Skrevet

Mest sannynlig for at de skal kutte ut magcyver.. og ikke har annet og sende da.. :P

Skrevet

hæ? skal mækk ivar kuttes ut? oi.. da er det en her som blir lei seg ja..

håper det kommer noe bra istedet da..

Skrevet

Tar "tilbake" hva jeg skrev.. :P Måtte sjekke på txttv.. De slutter ikke med magcyver.. Men hvorfor de sender 2 episoder av 7th vet jeg ikke.. hehe..

Skrevet

ooh, jeg som så smått begynte å glede meg til noe nytt på tv.. jaja..surrer sikkert litt med hva de skal sende og ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...