Gå til innhold

Ikke denne gangen heller :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kom tante rød på besøk denne mnd også, men den er fryktelig ustabil for tiden da. I august kom den 2 dager over tiden, og nå kommer den 3 dager før tiden. Hva er det som skjer liksom? Jeg har hatt regelmessig mens siden jeg var 12 år!!!

Jeg hadde en SA i sommer da, i juli, noen som har vært borti at mensen kan være uregelmessig etter en SA?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det nesten på samme måte. Hadde også en veldig tidlig SA i juni. Etter det har TR vanligvis kommet et par dager senere. Tante rød kom til meg også idag. 1 dag for sent. Rakk akkurat å teste i går. den var selvfølgelig helt negativ. Lykke til neste pp:-) Hvor lenge har du prøvd?

Skrevet

Har prøvd siden april da, mistet i uke 7 i sommer, og nå så bare kommer tante rød helt ubedt hele tiden :)

Og når hun ikke kommer når hun skal så blir det verre å regne seg frem til EL også da.

Jeg skulle ikke stresse jeg, men etter SA så ble det bare stress alt sammen, og nå er jeg virkelig ivrig etter å bli gravid :) Hvor lenge har dere prøvd da? Jeg føler at jeg ikke har prøvd lenge nok til å bli frustrert, men gjett om det sliter da, uansett hvor lenge en har prøvd liksom :)

Lykke til til deg også da, håper det klaffer snart :)

Skrevet

Vil bare anbefale deg å gå til akupunktur hvis du har rar syklus. Det har virket kjempe bra på meg. Har bare vært der 4 ganger.

Vi har egentlig prøvd fra sommeren 2007. Men vi har gått seriøst inn for det fra ca feb/mars 2008. Jeg også stresset ganske mye etter SA. Vi tok en pause fra alt og tenkte ikke på prøving(jeg tenkte på likevel jeg). Begynte å "prøve" igjen forrige pp. Men det klaffet jo ikke nå heller. Alle sier ikke tenk på det så sitter den osv. Men det er ikke så lett å ikke tenke på det. Begynner å bli litt stressa også fordi jeg tenker på alderen. Blir snart 29. Håper vi klarer det før nyttår begge to. Skal følge med på deg. Klem

Skrevet

Vi satser på at den sitter før nyttår ja :)

Det er veldig lett for andre å si ikke tenk så mye, men det er ikke så lett å faktisk gjøre det. I sommer hadde jeg andre ting som fikk meg på andre tanker siden vi giftet oss i august, men nå er den delen over så nå har jeg foreløpig ikke så mye annet å tenke på når kveldene blir lange :) Og dum som jeg er så måtte jeg jo bare prøve å legge dynen og det fine vognteppe mitt i vognen igår da, og det var jo ikke akkurat så lurt da liksom. Men jeg måtte bare se hvordan det ble i den nye vognen :) Hehe, ser jo helt desperate disse innleggene mine siden jeg har vogn å alt :) Men grunnen til at jeg allerede har vogn er jo det at venninnen min skulle selge sin å den ville jeg absolutt ha så da kom den i hus da. Men tror nok den må flyttes en annen plass idag ja :)

Klem til deg også, også får vi bare holde motet oppe :)

Skrevet

Synes ikke du er helt desperat. Det høres koselig ut å ha vogn. Kanskje det gir deg litt ekstra inspirasjon i underbevistheten vet du:-)

Gratulerer så mye med bryllup. Hadde jo vært perfekt om det klaffer for dere snart. Dere som er gift og har vogn og alt, hi hi.

Vi giftet oss i Desember 2007. Har et annet vennepar som giftet seg litt før oss. De fikk en sønn i forrige uke. Så sa hun til meg at jeg også kunne hatt barn nå om jeg også hadde blitt gravid rett etter vi giftet oss. Ble litt lei meg da kan man si. Hun vet jo ikke at vi har prøvd like lenge:-(

Håper vi "sees" her inne av og til, men helst på 1.trisemester. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...