Gå til innhold

Pleas..hjelp meg noen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaring på å ikke få el på pergo kur? Min gyn sa at på blodp var det ikke påvist el,er skikkelig frustrert nå...trodde det var noe som skulle hjelpe meg å få el dersom jeg ikke hadde el. Men næi da....grrrr!! Vil tr komme til samme tid dersom en ikke har el en mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at noen ikke får el ved enkel pergokur. Prøv dobbel kur neste gang. Da har du dobbel så stor sjanse:-)

Lykke til.

Skrevet

Okei,ja det skal jeg spørre om:) Men vet du om tr kommer slik den har gjordt tidligere eller blir det tull i syklusen nå? Takk for svar.

Skrevet

Har hørt at TR kan komme et par dager senere når man tar pergo. Jeg har fått TR 1 og 3 dager sener de 2 gangene jeg har tatt pergo. Hvorfor fikk du pergo?

Skrevet

Å jeg som har slik murring og ømhet allerede,og må gå slik til over hælga da sikkert..huffa meg da:)

Jeg fikk pergo pga å forsterke el eller få el,jeg inner aldri ut noe om el på verken den ene eller andre måten. Tok innv ul og blodp i mai mnd for å sjekke om jeg hadde el og da hadde jeg det. Så utover det vet jeg ikke om jeg har hatt el.

Har pergo funka til dere da og hvorfor tok du det?

Skrevet

Jeg fikk det pga at jeg har en liten grad av PCOS. Og pergo skal forsterke eller gi el. Har ikke alltid el av meg selv. Har har el de 2 gangene jeg har tatt pergo. Den ene pp jeg tok pergo ble jeg gravid, men mistet dagen etter positiv test. Bare 3 dager etter IKM. Prøv dobbel kur neste pp. Jeg begynner på pergo igjen om ca 5 dager. Vet ikke om jeg skal ta enkel eller dobbel kur enda. Da kan vi jo følge hverandre litt:-) Lykke til.

Skrevet

Så trist at du mista da,får krysse fingra for at det vil sette seg en ny spire neste pp:) Får du bestemme selv om du vil ta enkel eller dobbel kur? Jeg starter ikke med pergo før neste pp,for jeg fikk cyster av denne pergo kuren og gyn vil at de skal gå bort først. Men vil gjerne følges å dele ting med deg.

Fikk du noen bivirkninger av pergo? Har aldri vært en do gåer på natta før,men det er jeg blitt. De siste dagene fått veldig ømme brystvorter og mye ømhet og aktivitet i underlivet.

Lykke til du også:) klem

Skrevet

Hadde ikke så mange bivirkninger tror jeg, men ca det samme som deg.

Jeg bestemmer selv om jeg tar enkel eller dobbel, fordi jeg fikk 6 kurer på resepten og har alle liggende hjemme. Har egentlig fått beskjed om å ta en pause måned i mellom hver kur. Men er litt desperat, så jeg bare kjører på.

Så rart at du må vente til cystene er borte. Jeg har jo alltid cyster på eggstokkene og har fått beskjed om å ta pergo likevel.

Skrevet

Ja da har jeg også kjørt på:) Det virker som det er ulik praksis gyn har,vet ikke hvorfor jeg måtte vente. Var jo ikke noe farlig,men måtte ta nye blodp og innv ul på 3 syklus dag om en mnd tid. Så åfr se da hvordan dette vil utarte seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...