Gå til innhold

Hvordan er deres kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner automatisk å puste fortere akkurat som ved rier, flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke en gang om jeg har hatt kynnere enda jeg. Magen blir av og til strammere, men kjennes mer ut som om det er fordi babyen presser på m en fot eller arm eller noe..3 uker og 3 dager til termin idag, så begynner å lure på om jeg er veldig unormal:P

Skrevet

Jenta mi blir også noen ganger mere aktiv når jeg har kynnere, det er bare det at kynnerene er blitt mere ubehagelige enn de var tidligere. Dette er uvant selv for meg som andregangs - kan ikke huske at jeg hadde kynnere sist gang

Skrevet

Har det som deg Maria med baby i magen. Magen strammer seg innimellom, men helt uten ubehag og av og til merker jeg det ikke en gang. Og som du sier - det kjennes mer ut som babyen bare strekker på seg, men jeg tror faktisk det er kynnere. Har tre uker igjen i dag.

Kjente mer til kynnerne i begynnelsen av andre trimester...merkelige greier.

Skrevet

Jeg puster også fortere gjennom dem. Får dem veldig ofte, og de er for det meste vonde - selv om alle sier kynnere ikke skal være vonde. Noen ganger blir magen steinhard og blir det i noen timer, andre ganger kommer kynnerne med 2-3 minutters mellomrom. Blir ikke klokk av dem, jeg.

Var til kontroll i går (36+4), og er ikke moden, så de hjelper ikke så veldig mye tenker jeg. Hadde dem siste gangen (også premature rier, som gjorde at jeg fikk åpning og kort livmorhals tidlig - uke 26), men det var for 7 år siden og husker ikke helt hvordan forskjellen mellom kynnere og rier kjentes ut. Storesøster kom 36+1 siste gangen og hadde håpet at denne her kom litt tidligere også pga kraftige kynnere siden uke 17. Vi får se....

Skrevet

ja jeg puster også fortere. og ja, det kjennes ut som at babyen strekker seg og liksom buler ut på en måte. magen blir veldig hard. slitsomt og ubehagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...