minnimommo Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Sønnen min på 2,3 år er helfrelst når han kommer på besøk hos farmor for der har hun noen leker som er etter mannen min, "pinner" og "klosser" i tre med hull i som kan skrues sammen med plastikkskruer, opprinnelig var det også hjul med så kunne hele greia skrues sammen til en heisekran og lignende! ca 30-35 år gammelt Svigerinnen min har også noe lego med deler som kan skures sammen og hjul og mye dill, ikke sånn typisk Teknic lego eller hva det heter, men mye enklere! sån ca 15-20 år gammelt. Hvor for jeg tak i tilsvarende leker nå, for jeg finner ingenting, og har prøvd mange sterder!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Mamma og pappa har også sånne hjemme, men aner ikke hva de heter dessverre! Skulle også likt å vite hva det heter =)
Zitro Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Ikea her noe slikt, hvis det var sånt du tenkte på. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00060763
minnimommo Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2008 JA!!!! Takk, også jeg som skal på ikea etter arbeidstid i dag da! Så supert, takk! Swelv om det ikke inneholdt så mye, så er det iallefall en start!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå