hgutto Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 når jeg regner på bidragskalkulatoren kommer jeg til 2400... det jeg lurer på er, vist nav krever de inn trekker de da bort fra dette>? hver gang eller? og evt mye trekker de bort
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Dersom du har kun OS eller lav inntekt(jeg vet ikke inntektsgrensen der), så kan du søke om fritak fra det engangsgebyret på 7-800 kr. Ellers så trekker NAV ingenting. Du skal ha hele bidraget. Det er kun bf som får litt fratrekk for samværet han har, men det har du vel regnet med i kalkulatoren?
hgutto Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 ja d har e regnet m:).. bare noen som sier de trekker et vist beløp av månedsummen.. så ble litt forvirret...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Nei, det var noe de gjorde før de begynte med overgangsstønad i bare 3 år;) Før fikk en i 10 år. Mener å huske at det endret seg i 1997. Jeg har vært alene med barn siden midt på 90-tallet, så dette vet jeg;) Den gang var det meningen(helt på trynet, men likevel...) at en liten del av bidraget(tror det var 1/6) skulle gå til å dekke inn litt av det en fikk i overgangsstønad. Som dengang var liten nok i seg selv.. Var ikke mye penger å hente dengang, du.
hgutto Skrevet 16. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2008 okay:) takk for svar.. greit å vite litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå