Gjest Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Jeg så den på kino i går og syns den var knallbra! Kjente igjen stort sett alt fra filmen fra da jeg jobbet innen psyk. Også må jeg bare si at Thorbjørn Harr er helt NYDELIG!!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Jeg har hatt krøsj på Torbjørn Harr siden jeg var fjortis (eller yngre) og han var med i en liten rar serie på NRK. Har ikke sett filmen ennå da-
Gjest Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Flettemette... For å si det slik, da får du ikke noe mindre krøsj nå :D Han er bare så herlig!! hihi.. Nei, jeg har ikke lest boka.
Gjest Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Har ikke sett filmen enda, MEN har lest boka. Har kun sett noen klipp av filmen og er ikke imponert over hva jeg har sett... Bøkene er jo som regel også mye bedre enn fileme da...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Trassetroll... sånn for å gjøre deg litt ekstra misunnelig hilste jeg faktisk på ham i går:)
Gjest Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Kødder u eller? Du har å komme deg på msn!! Detta må jeg høre mer om!?! Jeg møtte han i spektrum for noen år siden.. Syns han bare blir kjekkere og kjekkere jeg. hihi. Stakkars sambo
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Torbjørn Harr er definitivt ikke min type mann... Men jeg gleder meg veldig til å se filmen. Noen som vet aldersgrense- er det film for en 12 åring. Aner ikke så mye om filmen, er bare blitt anbefalt å se den
Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID! Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Jeg skal se den på fredag på kino sammen med ei vennine, gleder meg..er jo så mange dyktige skuespillere med..digger hu fra fritt villt filmene!
Gjest Skrevet 16. september 2008 #11 Skrevet 16. september 2008 Anbefaler den virkelig IKKE til en 12 åring...
Gjest Skrevet 16. september 2008 #12 Skrevet 16. september 2008 Satt faktisk å lurte på om hu hadde vært psyk pasient mens jeg så filmen i går, for hu spillte så utrolig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå