Rorrimamma Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Min sover 20-8 (med mat hver 3-4-5 time), 9-11, 11.30-13, 14.00-15, 17-18.30. Cirka her da, men det er iallefall natten + 4 blunder iløpet av dagen. Er det for mye syns du? Skulle være obs på at han ikke sover for mye sa legen pga en medisin jeg bruker, men synes å huske forrige lillemann sov like lenge... Og han får jo i seg mat.
To små, med øyne blå :-) Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Snuppa her er 6 uker og hun sover like mye, kanskje t.o.m mer. Tror vi bare skal sette pris på det jeg. Storesøster her i huset sov også så mye...
Gjest Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Min er 2,5 mnd og sover fra ca 20-20.30 til i 8 tiden på morgenen. Han spiser 1 gang i 5 tiden ca. Han sover vel og 3-4 lurer i løpet av dagen, formiddagsluren er ofte to timer. Han er som regel våken i 1,5-2 timer mellom hver lur så de lurene senere på dagen er som regel ikke så mye mer enn 1 time, men kan variere fra dag til dag. Synes din gutt høres helt normal ut.
It's all about me Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Å hjelp dere er heldige, sukk. Vesla på 6 uker sier fra fanget mitt nå: "Sove....hva er det??? Å jaaaa, det er kosing ved puppen dere mener...? Ja det gjør jeg masse".
Ella78 m/ A&M Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Gutten min på syv uker sover nå plutselig hele natten, ca fra 23 til 07 uten mat. Etter frokost sover han gjerne til kl 09:30 hvis jeg legger han tilbake på det mørke soverommet. Deretter er det lite søvn på dagtid. Han sover kanskje en time hvis jeg går en tur, en halvtime etter noen måltider, men ikke før ca 19:00 begynner han å bli trøtt. Da tar vi på pysjen og legger han i kurven i stua. Han sovner og våkner flere ganger, og spiser OFTE på kvelden (sparer vel opp til natta) før han endelig sovner for godt ca kl 23. Mulig han hadde sovnet "for godt" tidligere om vi hadde lagt han på soverommet, men det er jeg ikke helt klar for enda, stoler liksom ikke helt på babycallen og soverommet er laaaangt unna stua.... Vel vel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå