WPW Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Jeg har ingen plager jeg.. Det lille jeg har av plager kan jeg skylde meg selv for, for jeg er i så god form at jeg ikke klarer å la være å styre og stelle med alt mulig rart. Jeg har ikke hatt noen plager i hele svangerskapet i det hele tatt. Nesten så jeg lurer på når denne flaksen er brukt opp...?
Hemina Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Da er vi to! Kan heller ikke klage - dvs bare bittelitt på strekkmerker! Men her fungerer alt som det skal, klart følt meg litt tyngre den siste tiden, men har bare økt motivasjonen til å begynne å trene igjen snart. Tror egentlig det er ganske vanlig med problemfrie svangerskap - bare så alt for sjelden en hører om dem. Men like fantastisk hver gang noen kan nevne det =)
Førstegangsmamma82 Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Me too! Bortsett fra at jeg nå i uke 35 har begynt å få litt sliten rygg hvis jeg sitter lenge... Men skal ikke klage!
WPW Skrevet 16. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2008 godt å høre at vi er flere:) Og når ting er så bra, så går jo tiden så fort også!! Jeg kjenner jo også at jeg er litt tyngre, men det skulle jo bare mangle;) Enig i at det motiverer til å sette igang trening igjen.. Akkurat nå er jeg litt lat på den fronten:oP
Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID! Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Jeg er også heldig der, hadde ingen plager forrige gang, og er jammen meg like sprek og lett denne gang også Og glad er jeg for det, har nemelig en meget aktiv jente på snart 2år i tilegg så jeg trenger kreftene! Eneste jeg har hatt er litt halsbrann til tider..men det kan jeg takke meg selv for når jeg drikker så mye pepsi max som jeg gjør!
lin76 Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Melder meg også inn i denne klubben! Er 38+6 i dag, kan ikkje klage på ein ting. Går lange turar, trenar spinning og med vekter, står på stolar og vaskar taket, har besøk og får med meg kulturopplevingar (teater og slikt) og styrer på. Pluss ni kilo så langt, og ingen strekkmerke (bank i bordet!) Men reknar med det blir overtid - så mogleg eg er litt mindre happy om tre veker, viss babyen ikkje er komen til dess... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå