Gå til innhold

Nord-trøndere...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg har temin 11.oktober, og skal føde på levanger. Men med bekkensmerter begynner jeg å føle meg fødeklar snart ja:) Når har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13. oktober jeg da, og Levanger her å :) Førstemann ;) Jeg er ikke særlig klar føler jeg selv da... Har vasket litt i dag, men klarer ikke mye om dagene, er så svimmel. Så sånn sett skal det jo bli greit å få han ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor hi dåkk kjøpt stellebord? æ hi itj kjøpt einnu..å e faktisk itj intrisert ti å betal 3000 kr......;) (men må æ, så jær æ nu seff d da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levanger, 24. oktober.

 

Ang stellebord: Det skal vi få av sjefen min i morgen. :) Kjekt! 3000 hørtes veldig mye ut! De har stellebord som koster minimalt på IKEA... Hva med å ta deg en tur dit? Tror de billigste koster bare et par hundre kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VenterPå: Nå sitter du kanskje med nurket i armene??? :) Hvis: Gratulerer, hvis ikke: Lykke til! ;)

 

Stellebord til 3000 høres forferdelig mye ut. Jeg fikk mitt gratis, var heldig der. Men det finnes rimeligere ja, ikke minst på Finn.no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 29.oktober. Har fått en før termin og en etter termin tidligere, så er veldig spent på når denne har tenkt å melde sin ankomst:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 14. oktober. Blir nok ikke seinere, for de ville sette det i gang da pga seteleie. Men kanskje før? Det begynner å nærme seg!

 

Forresten, BIM-treff på Steinkjer i kveld kl 18 på Madam Brix! Arti om flere oktobermammaer kommer, ettersom vi kanskje møtes på sykehuset snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...