Gå til innhold

Sover lillegutt litt vel mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er ganske nøyaktig 15 mnd. Våkner alt fra kl 10-11 og legger seg igjen kl 13 ca.. Da sover han til 16-17 og legger seg igjen kl 20.00 ..

Om jeg vekker han tidligere på morgenen så blir han skikkelig sur...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, ja det var mye! Han sover mye mer enn mine har gjort noen sinne (selv som nyfødte)

Mine sov ca 12 timer natt og 1-2 timer på dag i den alderen.

Skrevet

er han 15 mnd???? da sover han mye mere enn min på 14 mnd ja! han sover 12 timer på natta, fra 19 til 7. og så sover han ca 2,5 time på dagen tilsammen.

Skrevet

oi!

når sovner han for kvelden da?? sover han hele natta og??

Skrevet

Ja, regnet med at han sov litt mye.. Er det noe jeg burde ta opp med legen? Han er veldig våken og aktiv når han først er våken da.. Går fint og er høyt og lavt.. Det er vel noen som bare trenger mye søvn, uten at det må være noe galt?

Skrevet

Det er mer enn hva min på tre mnd sover i hvert fall.. Hørtes mye ut, Men om det er for mye vet jeg ikke.

Skrevet

Da er han jo kun våken i 5 timer per dag! Det hørtes ut for meg vertfall at han sover veldig mye. Men jeg har ingen på den alderen å sammenligne med.

Skrevet

Han legger seg kl 20 på kvelden og da sover han til 10-11 neste morgen.. Han våkner aldri, har faktisk alltid sovet rundt han..

Skrevet

Når min gutt var 15 mnd sov han mye .

Han hadde 3 soveøkter hver dag .

Sov fra 09.30-11.00

13.00-14.00

16.30-17.30

Han sto opp kl 07.30 og la seg for natta 18.30

Jeg spurte helsesøster og hun sa at noen barn trenger masse søvn og at dette ikke var unormalt.

Skrevet

Ok, skal til HS i morgen, så da kan jeg jo bare nevne det.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...