Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Ingen av delene går vel akkurat under kategorien "Sunn".
OsloMor Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Selv om jeg selv sverger til espresso, så er faktisk filterkaffe sunnest. Der blir mye av fettet igjen i filteret. Bruker sånn Bialettikanne jeg, ikke mye fett som blir filtrert der dessverre;/
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Men hvis jeg trakter espresso i vanlig kaffetrakter med filter? Er det usunnt fett i kaffen?
OsloMor Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Vil tro at det blir filtrert bort da isåfall. Ellers så skal man vel drikke mer enn et par kopper daglig for at det skal legge seg på innsiden av blodårene. (Man blir ikke tykk, men det legger seg på innsiden)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Drikker pulverkaffe (kaffelattepulver som blandes direkte med vann). Det kan vel ikke være bra da?! Tenker på fettet...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 På Oprah sa de for en stund siden at filterkaffe var mye sunnere fordi at filteret fjernet det ene usunne stoffet i kaffen sånn at bare antioksydantene og det andre som er bra for kroppen blir igjen. Jeg husker ikke om det var fettet som filteret fjrnet, som ei over her skrev, men filtererkaffen er i hvertfall best for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå